برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در آغاز سال جدید صورت گرفت/کمیته المپیک تزریق بودجه را آغاز کرد/ اختصاص بودجه به 18 فدراسیون ورزشی

کمیته ملی المپیک اولین مرحله پرداخت بودجه در سال جدید را از محل اعتبارات سال گذشته و با اختصاص بودجه به 18فدراسیون ورزشی و کمیته پارالمپیک انجام داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته ملی المپیک تا 31 فروردین ماه می‎تواند از اعتبارات باقی مانده سال گذشته خود استفاده کند. بر همین اساس این کمیته طی هفته گذشته از محل این اعتبارات و بر اساس اولویت‎های المپیکی بودن، مدال آوری در المپیک، آماده‌سازی برای کسب سهمیه المپیک یا حضور دیگر رویدادها بودجه‌ای را به 18 فدراسیون ورزشی همراه با کمیته پارالمپیک اختصاص داد.

کشتی، وزنه‌برداری، تکواندو، سوارکاری، تیروکمان، اتومبیلرانی، بدنسازی و پرورش اندام، قایقرانی، تنیس، ورزش‎های ناشنوایان، تنیس روی میز، نجات غریق، والیبال، هندبال، ووشو، دوچرخه سواری، دوومیدانی و ورزش‎های همگانی هجده فدراسیونی هستند که همراه با کمیته پارالمپیک سهم خود را از اولین مرحله پرداخت‌های کمیته ملی المپیک درسال جاری دریافت کرده‌ا‌ند.

 این مرحله از بودجه این فدراسیون ها از محل اعتبارات سال گذشته کمیته ملی المپیک پرداخت شد. این کمیته قصد دارد طی هفته آینده نیز بودجه برخی فدراسیون‎های دیگر از محل همین اعتبارات را به آنها اختصاص دهد.

بودجه‌ای که از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری برای سال 90 کمیته ملی المپیک تصویب شد 24 میلیارد تومان بود. ضمن اینکه 10 میلیارد تومان هم از ردیف بودجه متفرقه برای کمیته ملی المپیک پیش‌بینی شد. البته این کمیته از مجموع 24 میلیارد تومان بودجه ردیف اصلی حدود 93 درصد آن را دریافت کرد ضمن اینکه 95 درصد از 10 میلیارد تومان بودجه ردیف متفرقه را نیز در اختیار گرفت.


تاریخ: 1391/1/25
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: