برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

معرفی نامزدهای جایزه کتاب‌های ورزشی بریتانیا

جایزه کتاب های ورزشی بریتانیا که امسال دهمین دوره خود را تجربه می کند، در 10 بخش مختلف نامزدهایش را معرفی کرد.-به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)‌ به نقل از بوک سلر، در میان بخش‌های مختلف این جایزه دو بخش به تازگی راه‌اندازی شده که شامل جایزه کتاب گلف سال و جایزه کتاب ورزش‌های موتوری است.

برندگان این جوایز در تاریخ 21 ماه می (اول خرداد) در لندن معرفی می شوند و در مرحله بعد از میان برندگان هر بخش بهترین کتاب سال به انتخاب مردم به صورت آنلاین انتخاب می شود تا عنوان بهترین کتاب ورزشی سال بریتانیا را از آن خود کند. مراسم معرفی برندگان و اهدای جوایز نیز همزمان از تلویزیون پخش می‌شود.

در مراسم امسال با اهدای جایزه فعالیت فوق العاده در نوشتن مطالب ورزشی از نیک هورنبای نیز تجلیل می شود. امسال بیستمین سال انتشار کتاب زندگینامه خودنوشت اوست. نیک هورنبای رمان نویس و مقاله نویس 55 ساله بریتانیایی است که به نوشتن داستان های ورزشی توجه خاصی دارد.

جوایز امسال در بخش کتاب زندگینامه خودنوشت 8 نامزد، در بخش کتاب کریکت سال 5 نامزد، در بخش کتاب فوتبال سال 6 نامزد، کتاب گلف سال 7 نامزد، در بخش کتاب اسب سواری سال 6 نامزد، در بخش کتاب تصویری سال 7 نامزد، در بخش کتاب ورزش های موتوری سال 6 نامزد، در بخش نویسنده جدید سال 6 نامزد، در بخش کتاب راگبی سال 6 نامزد و در بخش بهترین رقابت عمومی 6 نامزد معرفی کرده است.
تاریخ: 1391/1/26
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: