برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

گنبد کاووس اماده میزبانی لیگ برتر ژیمناستیک کشور در هفته جاری است

گنبدکاووس - رئیس هیئت ژیمناستیک استان گلستان از آمادگی مطلوب شهرستان گنبدکاووس برای میزبانی مرحله نهایی رقابتهای لیگ برتر ژیمناستیک کشور در روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.

'علی خسروی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با همکاری مسئولین شهرستان گنبدکاووس و استان گلستان مرحله پایانی لیگ ژیمناستیک باشگاه های کشور و مسابقات انتخابی برترین ها در شهر گنبدکاووس برگزار می شود.

وی گفت: مرحله نهایی لیگ ژیمناستیک هنری در دسته برتر، دسته یک و دسته دو باشگاه ها و همچنین مسابقات 'ترامپولین' ، 'آکروژیم' و 'ایروبیک' 28 فروردین ماه در گنبدکاووس برگزار می شود .

او افزود: پس از برگزاری مسابقات ژیمناستیک هنری باشگاه ها در هر سه دسته برتر، یک و دو در نهایت 2 نتیجه حاصل خواهد شد که عبارتند از رده بندی نهایی لیگ باشگاه ها در سال 1390 طبق آیین نامه مربوطه و شناسایی برترین های کشور جهت اعزام به رقابت های 'جنت' بلژیک می باشد.

خسروی اظهار داشت: پس از برگزاری رقابت های مرحله نهایی در گنبدکاووس رده بندی نهایی لیگ ژیمناستیک باشگاههای کشور و نفرات برتر هر یک از اسبابهای شش گانه معرفی خواهند شد.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان گلستان افزود: بنا بر اعلام فدراسیون ژیمناستیک ، انتخاب نفرات برتر جهت حضور در مسابقات جنت بلژیک می باشد و فقط نفرات اول هر اسباب که حداقل امتیاز اعلام شده را کسب نمایند برگزیده خواهند شد به این معنی که دلیل نخست کسب مقام اولی وسیله و عامل دوم کسب حداقل امتیاز مربوطه است .

وی ادامه داد: چنانچه فردی عنوان اولی را در یک وسیله بدست آورده ولی حداقل امتیاز را کسب ننماید انتخاب نخواهد شد و در صورتی که در یک وسیله دو یا سه نفر به حداقل امتیاز رسیده باشند فقط نفر اول آن وسیله انتخاب می شود.

او در ادامه گفت: این رقابتها از روز دوشنبه مورخه 28 فروردین آغاز و تا روز شنبه دوم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

7477/622//506

تاریخ: 1391/1/26
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: