برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

برای کسب عنوان های کشور وارد مسابقات لیگ کبدی می شویم

تهران - دبیر هیات کبدی استان تهران گفت: با حضور مربی هندی در فصل جدید، تیم های استان تهران با تمام قدرت در قسمت های سرکل و ساحلی شرکت خواهند کرد.

'محسن والوریان' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: با بهره گیری از دانش مربی جدید و هندی تیم کبدی استان تهران، هدف ما کسب عنوان های قهرمانی ایران خواهد بود و برای رسیدن به این مهم، برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته ایم.

وی در باره استخدام مربی یاد شده خاطرنشان کرد: 'کارنل سینگ سارویا' از هندوستان با هماهنگی فدراسیون کبدی برای مربیگری تیم کبدی استان تهران استخدام شده است.

والوریان تصریح کرد: با توجه به این که مسابقات کبدی قهرمانی ایران در قسمت های سرکل و ساحل کبدی را در سال جاری پیش رو داریم، درصدد هستیم تیم کبدی مردان استان تهران را با تمام قوا در مسابقات کبدی قهرمانی ایران شرکت داده تا بتوانیم اسکلت تیم ملی کبدی ایران را به خود اختصاص دهیم.

وی، تمرین های مربی یاد شده را مطابق با استانداردهای بین المللی دانست و تصریح کرد: این مربی، هفته ای سه روز تمرین های تیم کبدی استان تهران را در زمین تختی هیات کبدی استان تهران زیر نظر خواهد داشت.

مربی هندی، از بازیکنان سابق و مطرح کشورش به شمار می رود و به خوبی با تمرینات بین المللی رشته کبدی آشنایی دارد.

تهرام/ا.ا/ /1556/

1589

تاریخ: 1391/1/26
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: