برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تشکر جنبش مقاومت اسلامی ' حماس 'فلسطین از فدراسیون شمشیربازی

تهران - در پی خودداری ملی پوشان شمشیربازی از روبرو شدن با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس، جنبش مقاومت اسلامی 'حماس'فلسطین از فدراسیون شمشیربازی تشکر کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون شمشیربازی: در پی برگزاری مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در روسیه، نمایندگان تیم ملی شمشیربازی کشورمان 3 بار متوالی به ترتیب امیر رضا کنعانی 2بار در دو بخش جوانان ونوجوانان و تیم فلوره متشکل از علیرضا ادهمی، شایان طلوعی و علیر ضا سلیمانی ورکانه باید به مصاف نمایندگان رژیم اشغالگر قدس می رفتند ولی با به رسمیت نشناختن این رژیم از مسابقات انصراف دادند.

بر این اساس، خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت 'حماس'فلسطین طی نامه ای مراتب تشکر و قدردانی را از فدراسیون شمشیربازی به عمل اورد.

در این نامه آمده است: شنیدن خبر خودداری تیم ملی شمشیربازی از مسابقه با تیم رژیم اشغالگر قدس،بسی مایه مسرت و خوشحالی شد و بازتاب ان در رسانه های خبری ،دلگرمی و قوت قلب ملت ستمدیده فلسطین به تداوم مبارزات عادلانه خود علیه اشغالگران صهیونیست را به دنبال داشت.

نماینده جنبش حماس افزود: بی شک چنین اقدامات خیر خواهانه ای که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به یک رویه راهبردی در مسابقات بین المللی و ورزشکاران و تیم های ورزشی جمهوری اسلامی تبدیل شده است ،پژواک روحیه جوانمردی این عزیزان و احساس مسوولیت بالای مسئولان ورزشی و ورزشکاران عزیز ایران در حمایت از مهم ترین قضیه جهان اسلام یعنی قضیه فلسطین است.

قدومی تاکید کردک بر خود واجب می دانم که از طرف جنبش مقاومت اسلامی 'حماس' وملت فلسطین مراتب قدردانی و تشکر خود را به خاطر این اقدام انسان دوستانه و حمایت جوانمردانه ابراز دارم و موفقیت اعضای محترم تیم ملی شمشیربازی را در میادین ورزشی جهان از درگاه احدیت مسالت دارم.

1587

تاریخ: 1391/1/26
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: