برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اردوی تیم ملی کبدی ساحلی هفته آینده در استان مازندران تشکیل می شود

ساری - رییس هیات کبدی استان مازندران گفت: اردوی تیم ملی کبدی ساحلی ایران با نظر مساعد کادر فنی این تیم، از هفته آینده در استان مازندران تشکیل می شود.

'خلیل الله انتظاری' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: برخورداری استان مازندران از ساحل و زیرساخت های مناسب برای برگزاری اردوهای تیم های ملی موجب جلب نظر فدراسیون کبدی در برگزاری این اردو شده است.

وی بیان داشت: 'یاسر محمدی' تنها نماینده کبدی استان مازندران در اردوی تیم ملی کبدی ساحلی است که امیدواریم با درخشش در تمرینات، در ترکیب اصلی تیم ملی برای شرکت در مسابقه های آسیایی قرار بگیرد.

رییس هیات کبدی استان مازندران افزود: مسابقه های کبدی ساحلی قهرمانی آسیا، اواخر خرداد ماه در کشور چین برگزار خواهد شد و تیم ملی با توجه به تدارک مناسبی که برای این رقابت ها دیده است، از امیدهای اصلی کسب عنوان قهرمانی به حساب می آید.

انتظاری، آغاز همکاری با اداره کل آموزش و پرورش برای شناسایی علاقه مندان به رشته ورزشی کبدی را از مهم ترین برنامه های هیات کبدی استان مازندران در سال جدید دانست و گفت: امیدواریم با اجرای صحیح این طرح، علاقه مندان به رشته ورزشی کبدی را در مدارس استان مازندران شناسایی کرده و برای این ورزش آماده کنیم.ک/3

7331/1654

1589

تاریخ: 1391/1/28
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: