برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

حضور توانمند در مسابقه ها اولویت فدراسیون کبدی است

مشهد - رییس فدراسیون کبدی و نایب رییس کنفدراسیون کبدی آسیا، حضور توانمند در رقابت های داخلی و بین المللی کبدی را اولویت مهم این فدراسیون در سال جاری ذکر کرد.

'محمدرضا مقصودلو' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مشهد با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های ورزش کبدی کشور اضافه کرد: همه تلاش خود را برای کسب مقام قهرمانی در مسابقه های کبدی ساحلی آسیا و همچنین برگزاری مطلوب رقابت های کبدی قهرمانی ایران در رشته های کبدی ساحلی، کبدی استاندارد و سرکل کبدی به کار می بریم.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های ورزش کبدی در استان خراسان رضوی و وجود ورزشکاران و مربیان توانمند و مستعد رشته کبدی در استان خراسان رضوی، مسابقه های سرکل کبدی قهرمانی ایران در دو قسمت مردان و زنان، امسال در این استان برگزار می شود.

وی بیان کرد: نفرات برتر این مسابقه ها در قسمت زنان به مسابقه های سرکل کبدی قهرمانی آسیا در پنجاب هندوستان و در قسمت مردان به مسابقه های سرکل کبدی قهرمانی آسیا در پاکستان راه می یابند.

رییس فدراسیون کبدی اضافه کرد: مهم ترین اقدام در دست انجام این فدراسیون، برنامه ریزی برای حضور ورزشکاران نوجوان کبدی برای حضور در رقابت های کبدی المپیاد ورزشی ایرانیان است و در این راستا با همت هیات کبدی استان خراسان رضوی و برای نخستین بار در کشور، رشته ورزشی کبدی به مجموع رشته های جشنواره ورزشی دانش آموزان این استان افزوده شد.

او گفت: مسابقه های کبدی استاندارد در دو قسمت مردان و زنان، امسال در تایلند و کبدی ساحلی در مالزی برگزار خواهد شد.

نایب رییس کنفدراسیون کبدی آسیا، هدف خود از سفر به ترکمنستان در روز سه شنبه را بررسی تمایل این کشور برای حضور در مسابقه های کبدی ساحلی آسیا و برگزاری کلاس های آموزش داوری و مربیگری کبدی کشورهای آسیای مرکزی به مدت یک هفته در ترکمنستان ذکر کرد.

وی، شرکت در سمینار تخصصی ورزش کبدی را دیگر اهداف خود از سفر به ترکمنستان برشمرد.ک/3

7490/659

1589

تاریخ: 1391/1/28
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: