برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اسکیت بازان قزوینی تمرینات خود را در جاده ها دنبال می کنند

رییس هیات اسکیت استان قزوین گفت:اسکیت بازان قزوینی در بخش سرعت به خاطر نداشتن مجوز استفاده از پیست، تمرینات خود را در جاده های پر خطر دنبال می کنند.

'اکبر شالباف' روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تنها پیست اسکیت مناسب قزوین که متعلق به شهرداری است هم اکنون تبدیل به انبار شده و ورزشکاران این رشته مجبورند تمرینات خود را در سطح جاده های پرتردد و با امکان بروز تصادف با وسایل نقلیه عبوری پی گیری کنند.

وی با اشاره به اینکه در صورت بروز حادثه برای ورزشکارانی که در جاده ها تمرین می کنند همه مسوولیت ها و تقصیرات به گردن هیات اسکیت خواهد بود، افزود: از مسوولان ورزش استان و شهرداری می خواهیم به ورزشکاران ما اجازه تمرین در پیست اسکیت پارک ملت را بدهند.

رییس هیات اسکیت استان قزوین با بیان این که تیم قزوین در رقابت های اسکیت سرعت لیگ برتر پس از سه تیم باشگاهی، مقام چهارم را به خود اختصاص داد، افزود: اسکیت بازان قزوین با کمبود امکانات ورزشی و مالی موفق به کسب این نتیجه شده اند که باید از آنها تقدیر کرد.

شالباف به کسب مقام چهارم تیم اسکیت هاکی قزوین در مسابقات لیگ برتر نیز اشاره کرد و دستیابی به این مقام را با وجود کمبود امکانات ورزشی و محدودیت های مالی، هنر بزرگ اسکیت بازان قزوینی دانست.

رییس هیات اسکیت استان قزوین گفت:در رشته اسکیت هاکی نیز به خاطر نبود سالن و محدود بودن تمرینات ورزشکاران خود دچار مشکل هستیم.

وی با انتقاد به این که برخی اماکن و سالن های ورزشی قزوین در اختیار رشته هایی که ورزشکاران کمی داشته و به لحاظ عنوان در ردیف های آخر کشور هستند، قرار می گیرند، اظهار کرد: در این شرایط هیات اسکیت استان با برخورداری از بیش از 900 ورزشکار رسمی باید منتظر باشد تا سالنی پیدا شود که اسکیت بازان در آن به تمرین بپردازند.

شالباف در پایان، اسکیت را رشته ای محبوب و پرطرفدار در قزوین دانست و گفت: با همه کمبودها و مشکلات هیچ وقت دست از آموزش و استعدادیابی به علاقه مندان این رشته و شرکت در مسابقات مختلف نمی کشیم.

7392/ 1644/1647

تاریخ: 1391/2/3
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: