برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رستگار: موفقیت تیم ملی جودو در مسابقات آسیایی مهم است

تهران - سرپرست فدراسیون جودو در جریان آخرین تمرین تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: موفقیت تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی ازبکستان بسیار مهم است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، 'محمدعلی رستگار' که در تمرین تیم ملی جودو حاضر شده بود اظهار داشت: اعضای تیم ملی جودو با موفقیت خود می توانند انگیزه بالایی برای بازگشت نوجوانان و جوانان به کلاس های جودو ایجاد کنند.

وی افزود: از تمامی ملی پوشان کشورمان به دلیل اینکه شرایط سخت جودوی کشور را به خوبی درک کرده و با قدرت در تمرینات حضور یافته اند، تشکر می کنم و امیدوارم نتیجه تلاش های خود را در ازبکستان ببینند.

رستگار ادامه داد : از زمانی که مسوولیت فدراسیون به بنده واگذار شد، با کمک آرش میراسماعیلی تمام تلاش خود را به کار بستیم تا بهترین شرایط را برای ورزشکاران فراهم کنیم و در حد توان و بضاعت خود نیز با دور کردن حاشیه ها به این مهم دست پیدا کردیم.

سرپرست فدراسیون در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: رسیدن به موفقیت و نزدیک شدن به سهمیه المپیک هدف بزرگی است ولی با توجه شرایط موجود در جودو موفقیت ملی پوشان برای آینده این رشته اهمیت بالایی دارد.

رستگار در پایان گفت: جودوکاران در سخت ترین شرایط موجود، دشوارترین تمرینات را پشت سر گذاشته و حتی تعطیلات نوروز نیز تمرین کرده اند و امیدوارم با درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا بتوانید مزد تلاش های خود را بگیرند.

گفتنی است، تیم ملی جودوی کشورمان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا فردا (دوشنبه) راهی ازبکستان می شود.

3783/1647

تاریخ: 1391/2/3
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: