برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رحیمی : هیچ ادعایی نداریم ولی برای قهرمانی تلاش می کنیم

تهران - مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با بیان اینکه تیم اش با فاصله امتیاز زیاد با سایر تیم های لیگ برتری صدر نشین جدول است ، گفت: هیچ ادعایی نداریم اما تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی به کار می گیریم.

به گزارش ایرنا، 'علی رضا رحیمی ' در حاشیه نشست مجمع اتحادیه های فوتبال کشور ، در جمع خبرنگاران افزود: باید فوتبال ایران قانونمند شود . با شیوه فعلی به هیچ جایی نخواهیم رسید.

وی ادامه داد: از عملکرد 'زلاتکو کرانچار ' سرمربی تیم سپاهان بسیار راضی هستم و امیدوارم بتوانیم با همین روش طی سه هفته آینده نیز نتایج خوبی کسب کنیم و عنوان قهرمانی این فصل به نام سپاهان ثبت شود.

رحیمی در مورد قرار داد کرانچار نیز گفت: قرار این مربی با ما یک فصل و نیم است و بنابراین فصل آتی نیز با ما خواهد بود.

مدیر عامل باشگاه سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد اینکه برخی باشگاهها با بازیکنان شما در حال مذاکره هستند ، آیا تمرکز بازیکنان شما برهم نمی خورد ؟ گفت: از این مساله کاملا بی اطلاع هستم اما خوشبختانه بازیکنان ما از انقدر باتجربه و هوشمند هستند که تحت تاثیر چنین مسایلی قرار نگیرند و با تمرکز و انگیزه بالا به بازیهایشا ن ادامه دهند.

رییس سابق فدراسیون هندبال ، در مورد انتقادهایی که به عملکرد 'کوزه گری' ریاست فعلی فدراسیون هندبال می شود ، نیز گفت: از هر سمتی کنار رفتم این رویه را دنبال کردم که از مدیر جدید تعریف کنم و این رویه را همچنان ادامه خواهم، ضمن اینکه انقدر در باشگاه سپاهان کار دارم که فرصتی برای چنین کارهایی نخواهم داشت.

9118/1828

تاریخ: 1391/2/4
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: