برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیم ملی هندبال بانوان ایران به کره جنوبی اعزام می شود

تهران - نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی هندبال بانوان ایران، آذر ماه امسال به مسابقه های هندبال قهرمانی آسیا در کره جنوبی اعزام می شود و همه با هم تلاش می کنیم، تیمی قوی به لحاظ فنی در این مسابقه ها شرکت کند.

'میترا نوری' روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در این زمینه تصریح کرد: زنان در رشته هندبال همچون مردان، پتانسیل بالایی دارند و در صورتی که اعتبارات، حمایت و برنامه ریزی خوبی در حوزه آنان صورت گیرد، در زمانی نه چندان دور می توانند جایگاهی قابل توجه در قاره آسیا کسب کنند.

وی ادامه داد: این نخستین بار است که اردوی آمادگی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان از هشت ماه قبل تشکیل شده است و ما مطمئن هستیم در این فاصله می توانیم علاوه بر تمرینات بدنسازی و افزایش توان بدنی بازیکنان، نقاط ضعف آنان را شناسایی کرده و سطح فنی تیم را ارتقا بخشیم.

نوری، از برگزاری 16 اردوی داخلی و برگزاری یک اردوی تدارکاتی خارجی در اتریش یا مجارستان خبر داد و گفت: مذاکراتی با مسوولان هندبال کشورهای اتریش و مجارستان صورت گرفته است و در صورت امکان، تیر ماه امسال عازم اردوی تدارکاتی که با حضور کشورهای مجارستان، اتریش و اسلوونی در اتریش برگزار خواهد شد، می شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی خارجی به ایران خواهد آمد یا خیر؟ گفت: متاسفانه با تمام صحبت های انجام شده، به تفاهمی در این زمینه نرسیدیم و قرار شد مربیگری تیم به 'فریبا فتاحی' سپرده شود.

به گفته این مسوول، نخستین اردوی تیم ملی هندبال بانوان ایران

به منظور حضور در چهاردهمین دوره مسابقه های هندبال قهرمانی آسیا، با حضور 38 بازیکن از روز 22 فروردین ماه آغاز شده است.

وی گفت: هر ماه دو اردو تشکیل خواهد شد که تا خرداد ماه، اردوها چهار روزه خواهد بود و از خرداد ماه به بعد، اردوهای تیم ملی یک هفته ای خواهد شد.

براساس این گزارش، در حال حاضر 25 ورزشکار در اردو حضور دارند.

1828 / 1589

تاریخ: 1391/2/4
موضوع: توپ و تور
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: