برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

گزارش خبرنگار مهر از ازبکستان/تمرین دوم تیم ملی جودو در تاشکند برگزار شد/ مخالفت میراسماعیلی با تغییر برنامه

اعضای تیم ملی جودوی کشورمان در حالی صبح امروز چهارشنبه دومین تمرین خود را در تاشکند انجام داد که ازبک‌ها قصد تعییر برنامه تمرین را داشتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به تاشکند، ملی‌پوشان جودوی کشورمان طبق برنامه قرار بود ساعت 11 صبح به وقت محلی دومین تمرین خود را انجام دادند که ازبک‌ها وقت تمرین ایران را به تیم ژاپن که شب گذشته وارد تاشکند شده بود واگذار کردند.

این تغییر برنامه با اعتراض آرش میراسماعیلی، نایب رئیس فدراسیون جودو مواجه شد. وی با هماهنگ کننده تمرین تیم‌ها به گفتگو پرداخت و در نهایت تیم ایران 30 دقیقه زودتر به سالن تمرین رفت و به همراه تیم چین به تمرین پرداخت.

تمرین با گرم کردن بدن‌ها توسط دکتر بهرامی‌نژاد آغاز شد. سپس 10 دقیقه بازی بسکتبال در دستور کار قرار گرفت و در نهایت تمرین جودو به مدت 30 دقیقه با اوچکومی آزاد ، مرور فن و اوچکومی سرعتی به پایان رسید.

در تمرین جودو جمالی با قاسمی‌نژاد، محجوب با رودکی، جوانی با بنا و معلومات با آخوندزاده به تمرین پرداختند. آرش میراسماعیلی و مسعود حاجی آخوندزاده از روند کیفی اعضای تیم و آمادگی نفرات در این تمرین ابراز رضایت داشتند.

رستگار سرپرست فدراسیون جودو که یک روز دیرتر از جودوکاران از تهران راهی تاشکند شده بود، صبح امروز به اعضای تیم ملحق شد.

عصر امروز باران شدید مردم تاشکند را غافلگیر کرد و هوای دلپذیر بهاری باعث خرسندی جودوکاران حاضر شد.

قرعه کشی مسابقات عصر فردا در هتل ازبکستان که اعضای تیم ایران در آن اقامت دارند برگزار می‌شود و ملی پوشان کشورمان رقبای خود را خواهند شناخت.

طبق گفته مسعود حاجی آخوندزاده اعضای تیم ایران مشکل اضافه وزن ندارند و همگی تا زمان آغاز رقابت‌ها به سر وزن قانونی خواهند رسید.

بیستمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا از صبح روز جمعه در تاشکند آغاز می‌شود.


تاریخ: 1391/2/6
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: