برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

گزارش خبرنگار مهر از ازبکستان/قرعه کشی مسابقات جودوی قهرمانی آسیا با حضور رئیس فدراسیون جهانی

رئیس فدراسیون جهانی جودو پس از ورود به تاشکند در مراسم قرعه کشی رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به تاشکند، "ماریوس ویزر" برای دیدار با مسئولان برگزاری رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا و بازدید از روند کیفی و برنامه مسابقات صبح پنجشنبه وارد تاشکند شد.

ویزر در حالی به تاشکند سفر کرد که رقابت‌های جودوی قهرمانی اروپا نیز همزمان در روسیه آغاز شده است. به همین خاطر رئیس فدراسیون جهانی جودو امروز  تاشکند را به مقصد این کشور ترک خواهد کرد.

رئیس فدراسیون جهانی جودو ضمن دیدار و گفتگو با مسئولان اتحادیه جودوی آسیا و فدراسیون جودوی ازبکستان عصر پنجشنبه در مراسم قرعه کشی مسابقات جودوی قهرمانی آسیا حضور پیدا کرد.

وی در این مراسم با بیان اینکه جودوی آسیا بسیاری از عناوین جهانی و المپیک را در اختیار دارد اظهار داشت: با اتحادیه جودوی آسیا همکاری خوبی خواهیم داشت تا جودو در قاره کهن با برگزاری سمینارها و اتخاذ یک برنامه جدید و هدفمند بیش از گذشته پیشرفت و توسعه داشته باشد.

ویزر درحاشیه برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات جودوی قهرمانی آسیا به "عبید العنزی"، رئیس اتحادیه جودوی آسیا و "آرمن باغداساروف" یک جودوگی که قرار است در المپیک 2012 مورد استفاده قرار گیرد، هدیه کرد.

رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا از امروز جمعه در تاشکند آغاز می‌شود و نمایندگان کشورمان در پنج وزن آقایان و بانوان به دیدار رقبای خود خواهند رفت.


تاریخ: 1391/2/8
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: