برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

گزارش خبرنگار مهر از ازبکستان/گفتگوی صمیمانه میراسماعیلی با رئیس فدراسیون جهانی جودو

نایب رئیس فدراسیون جودوی کشورمان عصر روز پنجشنبه با رئیس فدراسیون جهانی این رشته ورزشی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به تاشکند، آرش میراسماعیلی در پایان مراسم قرعه کشی رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا با رئیس فدراسیون جهانی جودو دیدار و گفتگو کرد. "ماریوس ویزر"، رئیس فدراسیون جهانی جودو با میراسماعیلی در خصوص مسائل مهم جودو کشور گفتگو کرد. نایب رئیس فدراسیون جودو کشورمان نیز قول هرگونه همکاری را به ویزر داد.

عزیزی در جمع 18 داور جام بیستم
دوره هماهنگی داورانی که قرار است رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا را قضاوت کنند عصر پنجشنبه برگزار شد. این دوره از رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا را  18 داور از کشورهای مختلف قضاوت خواهند کرد. در میان این 18 داور، علی محمد عزیزی، رئیس کمیته داوران فدراسیون جودوی کشورمان نیز حضور دارد.

محل قرعه کشی مسابقات جودوی قهرمانی آسیا تغییر کرد
درحالی که قرار بود قرعه کشی رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا در هتل ازبکستان برگزار شود، این برنامه صبح پنجشنبه تغییر کرد و به تیم‌ها اطلاع داده شد که مراسم قرعه کشی در ساعت اعلام شده قبلی اما در محل موزه المپیک در تاشکند برگزار شد. برای حضور در این مسابقات 185 جودوکار ثبت نام کرده‌اند که 107 جودوکار در بخش مردان و  78 جودوکار در بخش بانوان به روی تاتامی خواهند رفت.

غیبت درخشان در تاشکند
محمد درخشان که قرار بود برای حضور در رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا راهی تاشکند شود در این دوره از مسابقات غیبت دارد. وی که رئیس کمیته آموزش و مربیان اتحادیه جودوی آسیاست و در ادوار گذشته این مسابقات حضور داشته است.

یک ایرانی ناظر رقابت‌های جودوی قهرمانی
اتحادیه جودوی آسیا یک ایرانی و رئیس فدراسیون جودو چین تایپه را به عنوان ناظر این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا انتخاب کرده است. محمدرضا نصیری نژاد از کشورمان و "دیوید کارتر" از سوی رئیس اتحادیه جودوی آسیا کار نظارت بر این مسابقات را در تاشکند برعهده دارند.

بیستمین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا از صبح امروز هشتم اردیبهشت ماه در تاشکند آغاز می‌شود.


تاریخ: 1391/2/8
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: