برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرانه ورزشی درآذربایجان شرقی به بیش از یک متر می رسد

تبریز- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون سرانه ورزشی برخی از شهرستان های استان به بیش از یک متر رسیده ولی باید تلاش کنیم میانگین استان را به بیش از یک متر در پایان برنامه پنجم توسعه برسانیم.

سیدمحمد شروین اسبقیان روز جمعه در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسب هفته کارگر افزود: مشارکت اجتماعی مردم استان و همدلی و همراهی آنها با برنامه های عمومی و ورزشی مثال زدنی است و از گذشته مردم این استان به سلامتی و ورزش اهمیت خاصی قایل بودند.

وی گفت: در سالی که پشت سر گذاشتیم شاهد درخشش ورزشکاران استان در میادین بین المللی بودیم که نمونه بارز آن، کسب سهمیه المپیک توسط یوسف کرمی در تکواندو، سجاد هاشمی در دوومیدانی و میلاد وزیری در تیراندازی با کمان بود.

اسبقیان با اشاره به زیرساخت های مناسب استان در زمینه ورزش، افزود: با فراهم شدن زیرساخت و همچنین وجود پتانسیل های ورزشی خوب، قهرمانی های مکرر از ورزشکاران این استان را شاهد خواهیم بود.

وی اظهارکرد: همانطور که آذربایجان شرقی کانون کار، تلاش و غیرت در کشور به شمار می رود در آینده ای نزدیک به کانون قهرمان پروری در عرصه ورزش تبدیل خواهد شد.

8120/587

تاریخ: 1391/2/8
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: