برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

همایش پیاده روی همگانی به مناسبت هفته کارگر در تبریز برگزار شد

تبریز- همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و همگانی به مناسبت هفته کار و کارگر با عنوان یادواره شهید زوار و 14 هزار شهید کارگری کشور با حضور انبوه و چشمگیر مردم روز جمعه در تبریز برگزار شد.

دراین همایش که در مسیر چهار کیلومتری جاده ایل گلی برگزار شد، علاقه مندان ورزش و سلامتی با پای پیاده مسیر یاد شده را طی کردند.

14 هزینه سفر به مکه مکرکه و مدینه منوره در این همایش قرعه کشی شده و به برندگان اهداء شد و 500 جایزه شامل دوچرخه و بسته های ورزشی نیز به زودی از سوی سایت کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام خواهد شد.

در پایان مراسم نیز قطعنامه راهپیمایی توسط بسیج کارگری استان قرائت شد که در آن آمده است: کارگران همچون همیشه باور دارند که منویات رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است و خود و همگان را به تبعیت محض و پشتیبانی از این اندیشه فرا می خوانند.

کارگران استان در این قطعنامه از دولت خواسته اند با توقف سریع واردات و جلوگیری ازقاچاق کالا در عملی کردن شعار امسال جدیت بورزد.

همچنین این کارگران از مجلس خواسته اند با تصویب قوانین و ملزم ساختن دستگاه های اجرایی به حمایت از تولید داخلی و محدود ساختن واردات نظارت کامل و دقیق بر اجرای مصوبات دولت را یاری کنند.

8120/587

تاریخ: 1391/2/8
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: