برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

با حضور وزیر ورزش و جوانان؛عملیات اجرایی بزرگترین مجموعه گلف خاورمیانه آغاز می‌شود

عملیات اجرایی بزرگترین مجموعه گلف خاورمیانه در "سرزمین ایرانیان" روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور عباسی وزیر ورزش و جوانان آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این پروژه که مجموعه گلف سرزمین ایرانیان(آی لند) نام گرفته مشتمل بر 27 حفره و 9 دریاچه مصنوعی است که در زمینی به وسعت 930 هزار متر توسط بخش خصوصی و با حمایت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون گلف در مجموعه سرزمین ایرانیان (آی لند) و در مجاورت شهر جدید پرند در حال احداث است و عملیات اولیه اجرایی آن نیز از پاییز سال گذشته آغاز شده است.

این مجموعه گلف، یکی از 24 کاربری ورزشی، تفریحی و اقامتی است که در شهرک 1400 هکتاری سرزمین ایرانیان (آی لند) ساخته می شود. پیش از این پیست سوپرکارت و پیست های آفرود و موتورکراس سرزمین ایرانیان نیز با قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی و نمایشگاه مرکزی پروژه نیز راه اندازی شده و در حال بهره برداری آزمایشی است.

مراحل طراحی و محاسبات مربوط به احداث مجموعه گلف سرزمین ایرانیان(آی لند) که قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را نیز داراست توسط "پاسیفیک کوست دیزاین" که یکی از شرکت های مطرح جهانی در زمینه طراحی و ساخت مجموعه های گلف دنیا و به خصوص آسیاست انجام شده که گزارش این فعالیت ها نیز در مراسم آغاز عملیات اجرایی این مجموعه تشریح خواهد شد. این مراسم با حضور محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان روز چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.
 
تاریخ: 1391/2/11
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: