برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

الغرافه برد ؛ کار پرسپولیس برای صعود دشوار شد!

تیم فوتبال الغرافه قطر با پیروزی برابر نماینده امارات شانس خود برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را زنده نگه داشت.

در هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب با برگزاری یک دیدار از گروه چهارم پیگیری شد که طی آن تیم فوتبال الغرافه قطر برابر الشباب امارات به پیروزی 2 بر یک دست پیدا کرد. در این دیدار که در قطر برگزار شد تیم الغرافه ابتدا تیم الشباب با گل دقیقه 60 "عیسی محمد" از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه الغرافه با گل های "سلیم دیانها"(80) و "عثمان اساس" (84 - پنالتی) به پیروزی رسید.

با پیروزی الغرافه برابر الشباب، نماینده امارات از دور رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا حذف شد تا دیدار پایانی این تیم برابر پرسپولیس تشریفاتی باشد. البته این دیدار برای نماینده ایران حساسیت زیادی خواهد داشتو پرسپولیس باید دیدار برابر الشباب را با پیروزی پشت سربگذارد.

در پایان رقابتهای گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا جدول رده بندی به ترتیب زیر شکل گرفت:

1- الهلال عربستان 9 امتیاز 2- پرسپولیس ایران 8 امتیاز 3- الغرافه قطر 6 امتیاز 4- الشباب امارات 2 امتیاز

در هفته پایانی رقابتهای این گروه پرسپولیس ایران باید در امارات به مصاف الشباب برود و هر چند برای صعود نتیجه دیدار الهلال و الغرافه هم تاثیرگذار است، اما شاگردان دنیزلی باید این بازی را با پیروزی پشت سربگذارند. این مسابقه روز 26 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
تاریخ: 1391/2/12
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: