برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

عامل سقوط پیام کدامیک بود ؛ تبانی یا تصمیمات اشتباه؟!

"تیم فوتبال پیام خراسان به لیگ دسته 3 سقوط کرد." این خبر روز گذشته فوتبال مشهد را مبهوت کرد و همه با خود می‌پرسیدند چرا تیمی که تا چند سال پیش در لیگ‌برتر بوده حال باید به چنین وضعیتی دچار شود؟

به گزارش پارس فوتبال، دیدار روز گذشته تیم‌های فوتبال پیام خراسان و چوکای تالش پایان غم‌انگیزی داشت و در حالی که همه تا دقایق پایانی از عدم سقوط پیام مطمئن بودند، ‌اتفاقات دیدار تیم‌های سایپای مهر البرز و پرسپولیس براز جان فوتبال مشهد را به گریه واداشت.

در آن دیدار که به میزبانی شهر کرج برگزار شد، در فاصله زمانی کوتاهی‌ تیم فوتبال برازجان دو گل به ثمر می‌رساند و در لیگ دسته 2 ماندنی می‌شود که اتفاقات پایانی آن دیدار مسوولان و بازیکنان تیم فوتبال پیام خراسان و تماشاگران این تیم را نسبت به تبانی در آن دیدار مشکوک کرد.

با توجه به پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس برازجان بر سایپای مهر البرز، نتیجه 3 بر 1 پیام در مقابل چوکای تالش فایده‌ای نداشت و به همین دلیل نماینده خراسان رضوی سقوط کرد.

نکته قابل توجه در بازی دیروز حضور اکثر مربیان خراسانی همچون علی حنطه، هادی برگی‌زر، محمد رضا مهاجری و رمضان شاکری در ورزشگاه تختی مشهد بود که همه آمده بودند تا بقای پیام را جشن بگیرند اما گویا زمان برای این اتحاد استانی کمی دیر بود.

نکته قابل توجه در بازی دیروز این بود که تیم فوتبال چوکای تالش تنها نیم ساعت قبل از بازی به مشهد رسیده بود و این تیم فقط یک دروازه‌بان ذخیره داشت و هیچ بازیکن دیگری روی نیمکت حضور نداشت.

حال تیم فوتبال پیام خراسان که سابقه زیادی در فوتبال کشور دارد، باید سال آینده در لیگ دسته سوم فوتبال حاضر شود و این سوال در ذهن پیش می‌آید که براستی چه کسی مقصر است؟ و چه کسی پاسخگوی احساسات هواداران این تیم مردمی است؟ و این افسوس وجود دارد که چرا آقایان گوششان به صحبت‌های رسانه‎ها و کارشناسان بدهکار نبود و این تیم هر روز آبستن حوادث متعددی بود.

واقعا نمی‌شد به گونه‌ای عمل کرد که کار نماینده خراسان به روز آخر کشیده نشود و اینگونه گرفتار نتایج عجیب دیگر تیم‌ها نشود؟ آیا پیام قربانی تبانی شد یا تصمیمات اشتباه خودمان در طول سال‎های اخیر عامل سقوط بود؟
تاریخ: 1391/2/12
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: