برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بابادیوند: جوانان الویت نخست ما برای اعزام های برون مرزی هستند

تهران - مربی تیم ملی پینگ پنگ ایران در خصوص تازه ترین شیوه گزینش بازیکنان این رشته ورزشی برای اعزام های برون مرزی گفت: بازیکنان جوان، الویت نخست ما برای اعزام های برون مرزی هستند.

'مهرداد بابادیوند' روز یکشنبه در پی اعتراض برخی از بازیکنان قدیمی تیم ملی پینگ پنگ نسبت به نحوه گزینش بازیکنان در اعزام های برون مرزی در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: این تصمیم در حاشیه مسابقات جهانی دورتموند آلمان و در جلسه ای با حضور مدیران فدراسیون پینگ پنگ و مشاوران فنی گرفته شد.

بابادیوند اضافه کرد: بر این اساس، نوشاد و نیما عالمیان و پوریا عمرانی از این پس پای ثابت تمامی اعزام های ما هستند و در کنار این بازیکنان، یک بازیکن قدیمی تر نیز به رقابت های مختلف اعزام خواهد شد.

مربی تیم ملی پینگ پنگ کشورمان با اشاره به تقویم مسابقات فدراسیون بین المللی پینگ پنگ ادامه داد:‌ در تور جهانی چین که نزدیک ترین مسابقات معتبر پیش رو است، نیما عالمیان و پوریا عمرانی به همراه افشین نوروزی شرکت خواهند کرد.

وی در خصوص اعزام نشدن نوشاد عالمیان به این مسابقات نیز گفت: نوشاد عالمیان که تنها نماینده مرد پینگ پنگ ایران در بازی های المپیک 2012 لندن است، پیش از این مسابقات در رقابت های کره جنوبی شرکت خواهد داشت.

برهمین اساس کمیته فنی تصمیم گرفت، وی را به این رقابت ها اعزام نکند.

به گفته وی و با تصمیم کمیته فنی، محمدرضا اخلاق پسند نیز به همراه تیم ثابت ما در اعزام ها به تور معتبر مراکش که در تیر ماه برگزار می شود، اعزام خواهد شد.

البته در مسابقات قبلی، سایر ملی پوشان پا به سن گذاشته نیز به رقابت های بین المللی اعزام شده اند، از این رو هیچ نقطه ابهامی در این ارتباط وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه از محمدرضا اخلاق پسند و افشین نوروزی در رقابت های گزینشی المپیک در هنگ گنگ و قطر استفاده نشده است نیز اظهار داشت: با همین سیاست، ما نسبت به اعزام بازیکنان جوان خود به این رقابت ها اقدام کرده و از اعزام بازیکنان پا به سن گذاشته جلوگیری شد.

وی در خصوص سن قهرمانی در ورزش پینگ پنگ نیز گفت: ‌حضور در عرصه های بین المللی بستگی به سطح توانایی بازیکنان دارد که در جهان نیز به آن توجه زیادی دارند البته این موضوع با آنچه که در کشور ما انتظار می رود، متفاوت است.

به گفته وی، در دنیا بازیکنانی که پا به سن گذاشته و هم اکنون در تیم های ملی خود نیز بازی می کنند، زمانی جزو نفرات اول رده بندی فدراسیون بین المللی پینگ پنگ و از عنوان داران بازی های المپیک و مسابقه های جهانی بودند.

این در حالی است که در تازه ترین رده بندی فدراسیون بین المللی پینگ پنگ، بازیکنان خارجی با بهترین های ایران فاصله زیادی دارند که ما نمی توانیم در ایران نمونه ای از این بازیکنان داشته باشیم که محل اعتراض باشد.

به اعتقاد وی، بازیکنان پا به سن گذاشته همانطور که خود روزی جای بازیکنان سابق را گرفته اند، امروز باید بپذیرند تغییر کرده و باید فضا را برای بازیکنان جدید باز کرده تا آنان رشد کنند.

فدراسیون پینگ پنگ کشورمان قرار است 3 پینگ پنگ باز مرد و 3 پینگ پنگ باز زن را به تور جهانی شانگهای چین اعزام کند.

نیما عالمیان، پوریا عمرانی و افشین نوروزی در قسمت مردان و محجوبه عمرانی، پریسا صمدی و مریم صامت در قسمت زنان

در این مسابقه ها شرکت خواهند کرد.

مسابقه های پینگ پنگ تور جهانی شانگهای چین در روزهای 3 تا 7 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

9144 / 1589

تاریخ: 1391/2/17
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: