برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

حاشیه های نفت- استقلال/استقلال تهران حتی یک هوادار در آبادان نداشت/ خداحافظی شریفی نسب با فوتبال

آبادان - خبرگزاری مهر: دیدار تیمهای فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در حالی در آبادان برگزار شد که تیم تهرانی برخلاف بازیهای خارج از خانه اش در این دیدار حتی یک هوادار هم نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی این دو تیم راس ساعت 17 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد و از آن 20 هزار نفر که همه از هواداران صنعت نفت بودند دیدن کردند.

هواداران صنعت نفت در ابتدای بازی با شعار «مظلومی آبادانی» از سرمربی آبادانی تیم استقلال تهران و سابق صنعت نفت استقبال کردند که وی نیز با تکان دادن دست از آنها تشکر کرد.
قبل از آغاز بازی، عدنان جزیزه یکی از لیدرهای نفت، امید شریفی نسب را روی شانه های خود قرار داد و آن را دور ورزشگاه چرخاند تا با تشویق هواداران نفت، وی آخرین بازی دوران بازیگری خود را انجام دهد و بعد از این بازی کاپیتان نفتی ها از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.
فونیکه سی که امروز به طور ثابت برای صنعت نفت بازی می کرد و با زدن گل نفت به تنهایی با 20 گل به صدر جدول گلزنان رسید، موهای خود را به رنگ زرد طلایی که رنگ محبوب مردم آبادان است درآورده بود. وی امروز آخرین بازی خود در آبادان را انجام داد زیرا قرار است فصل بعد به تیم فوتبال عجمان امارات نقل مکان کند.
هوادارانی از جای جای خوزستان برای حمایت از تیم فوتبال صنعت نفت به ورزشگاه آمده بودند. وجود پارچه نوشته هایی با مضامین« خداحافظ کاپیتان( شریفی نسب)» و « حلافی قاتل استقلال» در میان هواداران خودنمایی می کرد.
در ابتدای بازی رضا چاچا یکی از هواداران قدیمی فوتبال خوزستان و ماساژور سابق تیم ملی فوتبال وسط زمین فوتبال آمد و با حرکات خود هواداران را به وجد آورد و آنها نیز متقابلا وی را به شدت تشویق کردند.
در این بازی پنج خودروی پراید متعلق به افراد برتر همایش پیاده روی آبادان به آنها اهدا شد.
در دقیقه پنج این بازی، به علت اینکه جایگاهی که برای هواداران استقلال در نظر گرفته شده خالی مانده بود و هیچ تماشاگری را به خود نمی دید، در آن باز شد تا هواداران نفت در آن مستقر شوند.
در انتهای بازی از فونیکه سی و مرداسی از صنعت نفت آبادان و علی حمودی و حمید عزیز زاده از استقلال آزمایش دوپینگ گرفته شد.
در نهایت این بازی با برتری دو بر یک استقلال تهران با پایان رسید. گلهای این بازی توسط فونیکه سی در دقیقه 9 برای صنعت نفت و گوران یرکوویچ در دقیقه 24 و میثم حسینی در دقیقه 74 برای استقلال تهران به ثمر رسید.
تاریخ: 1391/2/17
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: