برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

از سوی کمیته ملی المپیک؛اختصاص 74 میلیارد ریال بودجه به 42 فدراسیون/ کشتی بیشتر از همه گرفت

کمیته ملی المپیک با دریافت دومین بخش از اعتبارات سال 91 آن را میان کمیته پارالمپیک و 42 فدراسیون ورزشی دیگر توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین بخش از بودجه 25.5 میلیارد تومانی کمیته ملی المپیک که از سوی دولت و در لایحه بودجه سال 1391 برای این کمیته در نظر گرفته شده است، در اختیار کمیته ملی المپیک قرار گرفت. در این مرحله از تخصیص اعتبارات، 74 میلیارد ریال (7 میلیارد و 400 میلیون تومان) به کمیته ملی المپیک اختصاص داده شد.

کمیته ملی المپیک با دریافت این بودجه و براساس اولویت بندی‎های مطرح شده برای تخصیص بودجه به فدراسیون‌های المپیکی و فدراسیون‌هایی که در حال آماده سازی برای کسب سهمیه هستند، اختصاص اعتبار به فدارسیون‏های ورزشی را در دستور کار قرار داد و طی آن بودجه دریافتی را میان کمیته ملی پارالمپیک و 42 فدراسیون ورزشی دیگر توزیع کرد.

موتورسواری و اتومبیلرانی، اسکواش، اسکی، پرورش اندام، بدمینتون، بسکتبال، بوکس، بولینگ و بیلیارد، تکواندو، تنیس، تنیس روی میز، تیراندازی، تیروکمان، جودو، چوگان، دوچرخه سواری، دوومیدانی، ژیمناستیک، کوهنوردی، ورزش‌های رزمی، اسکی، ووشو، هندبال، هاکی، وزنه برداری، والیبال، نجات غریق، ناشنوایان و بیماری‌های خاص، گلف، شنا، کاراته، قایقرانی، فوتبال، کشتی، شطرنج، شمشیربازی، ورزش‌های سه‌‎گانه، سوارکاری، همگانی، انجمن‏های ورزشی و پهلوانی و زورخانه‎ای فدراسیون‏هایی هستند که در این مرحله از تخصیص اعتبارات همراه با کمیته پارالمپیک صاحب  بودجه شده‏اند.

در این میان کمیته پارالمپیک 2 میلیارد تومان بودجه دریافت کرده است. در میان فدراسیون‎ها نیز کشتی با دریافت 600 میلیون تومان بیشترین سهم را از اعتبارات تخصیص داده شده داشته است. در این میان کمترین اعتبار به دو فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و گلف اختصاص داده شد. سهم هر یک از این فدراسیون‎ها 20 میلیون تومان بود.

کمیته ملی المپیک  اوایل اردیبهشت‌ماه نیز اولین بخش از اعتبارات سال 91 خود را به میزان 15 میلیارد ریال دریافت کرد و آن را میان کمیته پارالمپیک و 20 فدراسیون ورزشی توزیع کرد.


تاریخ: 1391/2/21
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: