برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تنیس روی میز قطر/پایان کار پینگ‎پنگ‏بازان ایران بدون مدال/ سهمیه‎های المپیکی افزایش نیافت

پینگ پنگ بازان اعزامی ایران به مسابقات تور جهانی قطر بدون کسب سهمیه المپیک به کار خود در این رقابت ها پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در چارچوب مسابقات تنیس روی میز تور جهانی قطر و انتخابی المپیک و در دور سوم مرحله گروهی، جمعه شب پوریا عمرانی در مصاف با حریف پرتغالی 4 بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‎ها کنار رفت.

این بازیکن که در گروه یک قرار داشت در نخستین دیدار خود نیز با نتیجه 4 بر 2 مغلوب "استویانوف" ایتالیایی و دارای رنکینگ 160 دنیا شده بود. عمرانی که رنکینگ 782 را در اختیار دارد در دومین دیدار نیز مقابل "ویوستس" از بلژیک با نتیجه 4 بر 1 شکست خورده بود.

نیما عالمیان نیز که در دور اول مرحله گروهی با نتیجه 4 بر صفر مقابل "زولت پت" از صربستان شکست خورده بود و در دومین دیدار هم موفق به شکست 4 بر 2 "ارلاندیس" نروژی شده بود در دیدار سوم مرحله گروهی برابر "گورداک" لهستانی با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و از دور رقابت‎ها کنار رفت. عالمیان با رنکینگ 402 در این مسابقات شرکت کرده بود.

در بخش بانوان نیز مریم صامت و محجوبه عمرانی دیدارهای سوم مرحله گروهی را به ترتیب مقابل نمایندگان فرانسه و اسلواکی با نتیجه مشابه 4 بر یک واگذار کردند و از صعود به مراحل بالاتر بازماندند.

صامت در حالی از دور مسابقات کنار رفت که در دیدار نخست نیز با نتیجه 4 بر صفر مغلوب "گرزی بووسکا" از لهستان شده بود و در دومین دیدار نیز با همین نتیجه مقابل "نالیو" از ایرلند شکست خورده بود. عمرانی نیز دیدارهای اول و دوم خود را به ترتیب برابر "نوسکووا" از روسیه و "نایومی" برگزار کرد وبا نتایج 4 بر یک و 4 بر صفر شکست خورده بود.

بدین ترتیب و با شکست نمایندگان ایران در دیدارهای سوم مرحله گروهی کار آنها در مسابقات تنیس روی میز تور جهانی قطر به پایان رسید بدون اینکه هیچ یک از آنها شوند. پیش از این نوشاد عالمیان و ندا شهسواری صاحب سهمیه بازی‎های المپیک لندن شده بودند.

مسابقات تنیس روی میز قطر آخرین فرصت برای افزایش سهمیه‎های المپیک ایران بود که البته این امر میسر نشد.


تاریخ: 1391/2/23
موضوع: توپ و تور
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: