برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

جشنواره فرهنگی و ورزشی زنان فاطمی در تبریز برگزار شد

تبریز- جشنواره فرهنگی و ورزشی زنان فاطمی به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهراء (س) و تجلیل از مقام زن با حضور چهار هزار نفر در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد.

رییس ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: سلامتی زنان و دختران در هر جامعه ای به لحاظ احراز دو نقش مادری و همسری و تأمین سلامت خانواده و اجتماع، رشد و تعالی فرزندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سارا موسوی فرید هدف از برگزاری این مراسم را تلفیق فرهنگ و ارزش های دینی با ورزش بانوان، ترغیب و تشویق بانوان به ورزش و سلامت خود و خانواده، ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی ویژه بانوان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بهترین و کاملترین الگو برای بانوان، حضرت فاطمه (س) است که مظهر همه خوبی ها، صبر، استقامت و ایثار در زندگی فردی و اجتماعی و در حوزه ولایتمداری و دین مداری است، اظهار امیدواری کرد: تمام زنان ایران اسلامی راه و روش حضرت زهرا (س) را در زندگی خود پیاده کنند.

وی افزود: امروز شاهد افتخار آفرینی زنان ایرانی با رعایت شئون اسلامی در عرصه های مختلف ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و علمی هستیم.

این مراسم با حضور چهار هزار نفر از زنان خانه دار، ورزشکاران، دانش آموزان، دانشجویان، بانوان کلیه ادارات استان و با اجرای حرکات نمایشی ورزشکاران و مسابقات فرهنگی و مولودی خوانی برگزار شد.

6120/587

تاریخ: 1391/2/24
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: