برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

طلوع کیان:قوانین فدراسیون بین المللی زورخانه ای مربوط به 20سال قبل است

کیش – دبیرفدراسیون ورزش های زورخانه ای گفت: ما در ایران قوانین این ورزش را مرتب به روز می کنیم، اما قوانین فدراسیون بین المللی مربوط به 20 سال قبل است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا،'فرهاد طلوع کیان'با اشاره به ثبت چشمه شش میل بازی در رقابتهای انتخابی تیم ملی زورخانه ای اظهار داشت: از سال 69 تا کنون حتی حرکت پنج میل بازی هم اجرا نشده بود، اما با اصلاح قوانین و مقررات، ورزشکاران ما به این سطح رسیده اند که بتوانند امروز حرکت شش میل را هم ثبت کنند.

وی ادامه داد:اگر به کارها نگاه کلان داشته باشیم می توانیم به موفقیت های بیشتری مثل ثبت چشمه شش میل بازی دست پیدا کنیم.

طلوع کیان خاطرنشان کرد:ماقوانین ورزش زورخانه ای را سال به سال اصلاح می کنیم اما قوانین فدراسیون بین المللی متعلق به 20 سال پیش است. سوال ما این است که وقتی کاری در فدراسیون ملی بهتر انجام میشود چرا در فدراسیون بین المللی انجام نشود؟

دبیرفدراسیون پهلوانی و زورخانه ای درباره سخنان یکی از قهرمانان این ورزش که گفته بود می خواهند برای حل مشکل با فدراسیون بین المللی به وزارت ورزش بروند تاکید کرد: من از آنها خواسته ام این کار را نکنند چون کارها با جار و جنجال درست نمی شوند. مسائل و مشکلات ما را همه می دانند و تجمع کردن کار درستی نیست. امیدوارم وزارت ورزش هم زودتر برای اصلاح کارها اقدام کند.

2024/1590

تاریخ: 1391/2/25
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: