برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیم های پینگ پنگ نوجوانان و جوانان ایران عازم لهستان می شوند

قزوین - سرمربی تیم پینگ پنگ جوانان ایران گفت: تیم های پینگ پنگ نوجوانان و جوانان کشورمان در دو قسمت پسران و دختران برای کسب آمادگی بیشتر و به منظور شرکت در مسابقات آسیایی چین، خرداد ماه در مسابقه های پینگ پنگ آزاد در کشور لهستان شرکت می کنند.

'محسن شیشه گرها' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: این مسابقات با حضور تیم هایی از کشورهای مختلف جهان در روزهای 10 تا 14 خرداد ماه در لهستان برگزار خواهد شد.

وی، کسب آمادگی بیشتر برای شرکت در مسابقه های آسیایی را هدف اصلی شرکت تیم پینگ پنگ جوانان ایران در رقابت های لهستان یاد کرد.

سرمربی قزوینی تیم پینگ پنگ جوانان ایران، 'پوریا عمرانی'، 'علیرضا ملارجبی' و 'سجاد حسینی' را بازیکنان حاضر در اردوی آماده سازی تیم جوانان کشورمان خواند و افزود: این بازیکنان در حال حاضر روزانه پنج ساعت در آکادمی پینگ پنگ تهران با جدیت تمرینات خود را برای شرکت در این مسابقات ادامه می دهند.

شیشه گرها، کار پینگ پنگ بازان جوان کشورمان در مسابقات آسیایی با حضور حریفان قدرتمندی چون تیم های چین، ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور و هندوستان را سخت دانست و گفت: با این وجود اطمینان دارم بازیکنان ما برای ارایه بازی های خوب و شایسته در این مسابقات از جان و دل مایه خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه اگر در مسابقات آسیایی به دنبال رفتن به روی سکو و کسب عناوین برتر هستیم باید یک برنامه ریزی منسجم و بلند مدت در رده های سنی پایه داشته باشیم، اضافه کرد: البته این کار مورد توجه فدراسیون پینگ پنگ واقع شده است ولی برای رسیدن به این هدف، به پیگیری دقیق و مستمر نیازمندیم.

سرمربی تیم پینگ پنگ جوانان ایران خاطرنشان کرد: با توجه به بودجه محدود فدراسیون پینگ پنگ، برپایی اردوهای خارجی و اعزام تیم ها به رقابت های بین المللی به منظور کسب آمادگی و ارتقای انگیزه پینگ پنگ بازان، اقدامی شایسته است که جای تقدیر دارد.

وی در خاتمه یادآور شد: به منظور تشویق و ارتقای انگیزه پینگ پنگ بازان در رده سنی نونهالان نیز از 'علیرضا رهنما' و 'علی نظری' برای شرکت در تمرینات و اردوی تیم پینگ پنگ جوانان ایران دعوت شده است.

7392/ 614/ 1644 /9144

1589

تاریخ: 1391/2/25
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: