برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

استقبال زنان زنجانی از پینگ پنگ

زنجان - نایب رییس هیات پینگ پنگ استان زنجان گفت در حال حاضر یکصد ورزشکار زن در این استان در رشته به طور رسمی در حال فعالیت هستند که این رقم در تابستان افزایش چشمگیر خواهد یافت.

'بهیه بابایی' روزدوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا استقبال زنان زنجانی از پینگ پنگ را ' خوب و مناسب ' ارزیابی کرد و گفت: ورزش پینگ پنگ در حال حاضر در سطح شهرستان های 'زنجان ، ابهر ، طارم و خدابنده' فعال است و به لحاظ امکانات و تجهیزات مورد نیاز این رشته ورزشی نیز مشکلی ندارند.

بابایی گفت: رییس و دبیر هیات پینگ پنگ استان زنجان ، همواره پاسخگوی مشکلات بخش بانوان هستند و واقعا همکاری خوب و تنگاتنگی دارند که قابل تقدیر است.

وی یادآورشد: سه مربی زن زنجانی به اسامی 'آذر حسنلو ، فاطمه خلجی و فریبا ملایی' با هیات پینگ پنگ استان زنجان همکاری دارند و ورزشکاران این رشته ورزشی در شهر زنجان را آموزش و تمرین می دهند.

نایب رییس هیات پینگ پنگ بانوان استان زنجان افزود: باشگاه ورزشی 'درنا' که متعلق به بخش خصوصی است در کنار رشته های 'آمادگی جسمانی، بدنسازی، ایروبیک و بیلیارد' در ورزش پینگ پنگ نیز فعالیت دارد و توانسته است ورزشکاران علاقه مند به پینگ پنگ را نیز به سوی خود حلب و جذب کند.

وی تصریح کرد: روز پنجشنبه هفته جاری نیز یک دوره مسابقات انتخابی استان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در رده های سنی 'نوهالان ، نوجوانان و جوانان' برگزار خواهد شد.

بابایی خاطرنشان ساخت: این مسابقات در سالن اختصاصی پینگ پنگ شهید رضوی و با هدف انتخاب ورزشکاران برتر جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور صورت می گیرد.

597/522

تاریخ: 1391/2/25
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: