برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

شیشه‌گرها در گفتگو با مهر:تیم تنیس روی میز نوجوانان کشور عازم لهستان می‌شود

قزوین- خبرگزاری مهر: سرمربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان کشور گفت: تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان کشور برای شرکت در رقابت‌های اوپن عازم لهستان می‌شود.

محسن شیشه گرها در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: با رویکرد جدید فدراسیون تنیس روی میز توجه به تیم های پایه و نوجوانان و جوانان جدی گرفته شده و برنامه های خوبی برای امسال پیش بینی شده است.

وی افزود: علیرغم بودجه محدود فدراسیون اعزام تیم ها به مسابقات جهانی و خارجی بیشتر شده و تاکنون دو اردو برای خردسالان و نونهالان برگزار شده که از میان 16 ورزشکار با انتخاب یک دختر و یک پسر در مسابقات کشور سوئد شرکت خواهیم کرد.

شیشه گرها بیان کرد: منتخبان نوجوان کشورمان در طرح آینده سازی امیدهای جهان که از 21 تا 29 خرداد ماه امسال در کشور سوئد برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

وی از عضویت سید پوریا عمرانی، دیگر ورزشکار نوجوان کشورمان در طرح فدراسیون جهانی تنیس روی میز خبر داد و گفت: برنامه های خوبی برای این ورزشکار پیش بینی شده است.

سرمربی تیم ملی جوانان کشور تصریح کرد: به منظور شرکت در مسابقات اوپن جهانی در کشور سوئد اردوی تدارکاتی در کشور اتریش برگزار می شود که عمرانی از کشورمان در این اردو حضور خواهد یافت و به لهستان هم اعزام می شود.

به گفته شیشه گرها اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان کشورمان از 24 اردیبهشت ماه در آکادمی پینگ پنگ در مجموعه انقلاب تهران آغاز شده و 10 نفر از ورزشکاران منتخب کشور و دونفر از بانوان نیز سولماز محمدپور و رضوان بهرامی از استان قزوین در اردو حضور یافته اند.

آماده شدن برای مسابقات آسیایی چین

این مربی تنیس روی میز همچنین اظهارداشت: برنامه ریزی مناسب برای شرکت ورزشکاران کشورمان در مسابقات تنیس روی میز آسیایی که تیرماه امسال در کشور چین برگزار خواهد شد انجام شده و برای آمادگی تیم ها و شرکت مقتدرانه در رقابت های آسیایی پیشنهاد شده است که تیم های جوانان و نوجوانان هم به لهستان اعزام شوند.

شیشه گرها بیان کرد: تیم جوانان و نوجوانان از 14 تا 10 خرداد ماه در مسابقات جهانی اوپن تنیس روی میز که در لهستان برگزار می شود شرکت خواهند کرد و برای تشویق نفرات تیم های پایه دو نفر از نونهالان به نام های علیرضا رهنما و علی نظری در کنار این اردو تمرین خواهند کرد.

شیشه گرها که از مربیان شاخص تنیس روی میز استان قزوین و کشور است درباره فهرست بازیکنان تیم ملی اعزامی به مسابقات لهستان یادآورشد: سید پوریا عمرانی، علیرضا ملارجبی، سجاد حسینی و دو نفر از نوجوانان شامل آرمان حاجی ای و محمد بشیری اعضای تیم ملی تنیس روی میز را تشکیل می دهند.

وی افزود: برای اولین بار در قسمت بانوان و نوجوانان تیم های تنیس روی میز به مسابقات جهانی اعزام می شوند که سولماز محمدپور و ملیکا آخوندی، رضوان بهرامی، بهره بابادی وند و فاطمه جمالی فر از آن جمله هستند.

شیشه گرها یادآورشد: فدراسیون در حال توسعه و پیشرفت است و توجه به تیم های پایه موجب خواهد شد تا در آینده تحول اساسی در این رشته ورزشی در کشور ایجاد شود.

وی از تمرین جدی ورزشکاران تیم ملی در اردو خبر داد و گفت: با حضور مربیان تیم ملی تنیس روی میز، نادر شاملو، فرهاد تدبیری (و محسن شیشه گرها) و شفیعی به عنوان مربی بدن سازی روزانه پنج ساعت تمرین جدی در صبح و بعداز ظهر برگزار می شود تا با اقتدار در این مسابقات شرکت کنیم.

سطح مسابقات لهستان بالاست

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان کشور سطح کیفی مسابقات لهستان را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: سال قبل در مسابقات اتریش توانستیم تیم های لهستان و رومانی را شکست دهیم و خوب درخشیدیم اما با مغلوب شدن در برابر بلاروس در جمع هشت تیم قرار گرفتیم و از روی سکو ایستادن باز ماندیم.

وی اضافه کرد: امسال با تمرینات جدی و سخت تلاش می کنیم جایگاه بهتری را به دست بیاوریم و به هدف اصلی که کسب آمادگی بیشتر برای حضور در رقابت های آسیایی چین است دست یابیم.


تاریخ: 1391/2/25
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: