برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

عالمیان به عنوان سومی پینگ پنگ کره جنوبی بسنده کرد

تهران -'نوشاد عالمیان' نماینده ایران شرکت کننده در رقابت های پینگ پنگ توربین المللی کره جنوبی صبح شنبه با قبول شکست مقابل نماینده سوئد از راهیابی به دیدار نهایی این مسابقه ها دررده سنی امید بازماند.

به گزارش سه شنبه ایرنا؛‌ درادامه رقابت های پینگ پنگ تور بین المللی کره جنوبی صبح امروز 'عالمیان' به دیدار ' ماتیاس کارلسون' نماینده کشور سوئد رفت و با نتیجه 4 برصفر مغلوب این پینگ پنگ باز شد و به عنوان سوم مشترک بسنده کرد.

دراین دیدار نماینده سوئد در 4گیم متوالی بر نماینده ایران پیروز و راهی دیدار نهایی این رقابت ها شد.

فدراسیون پینگ پنگ ایران درادامه برنامه های آماده سازی 'نوشاد عالمیان' و 'ندا شهسواری' نمایندگان پینگ پنگ ایران در بازی های المپیک 2012 لندن آنها را به این رقابت ها اعزام کرده است.

عالمیان دررده سنی بزرگسالان و زیر21 سال شرکت داشت که دررده سنی بزرگسالان صاحب یک پیروزی و یک شکست شد و به مرحله حذفی راه نیافت.

نماینده کشورمان در رده سنی امید از دور دوم دراین رقابت ها شرکت کرد و به نیمه نهایی این مسابقه ها راه یافت که با قبول شکست امروز مقابل نماینده کشور سوئد از راهیابی به فینال بازماند.

'شهسواری'‌نیز در این رقابت ها که دررده سنی بزرگسلان شرکت داشت با قبول 2 شکست متوالی درمرحله گروهی از گردونه این رقابت ها حذف شد.

رقابت های توربین المللی کره جنوبی با شرکت 141 ورزشکار از 26 کشور جهان 27 اردیبهشت ماه آغاز و فردا(یکشنبه)‌به پایان می رسد.

ورزشی ** 9144**1553

تاریخ: 1391/2/30
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: