برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

حیدرپور: نتایج لیگ برتر هندبال را رییس کمیته داوران تعیین می کند

تهران - سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی ارتش مدعی شد، نتایج لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران را رییس کمیته داوران فدراسیون تعیین می کند.

'سیف الله حیدرپور' روز یکشنبه پس از شکست تیم هندبال نیروی زمینی مقابل ثامن الحجج (ع) سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد:‌ از ابتدای این دیدار مشخص بود نتیجه بازی به سود تیم ثامن الحجج (ع) رقم خواهد خورد، چرا که این موضوع خواسته رییس کمیته داوران فدراسیون هندبال بود.

وی تصریح کرد: عملکرد جانبدارانه رییس کمیته داوران فدراسیون هندبال که از حدود 18 سال پیش این مسوولیت را بر عهده گرفته یکی از مهمترین دلایلی است که حامیان مالی مناسبی سراغ رشته هندبال نمی آیند.

داور بین المللی هندبال کشورمان اظهار داشت: اکثر کارشناسان و اهالی رشته هندبال از اینکه رییس کمیته داوران فدراسیون با کارنامه ضعیف خود همچنان توسط 'جلال کوزه گری' رییس فدراسیون هندبال ابقا شده است، متعجب هستند.

حیدرپور با طرح این پرسش که در 18 سال مسوولیت رییس کمیته داوران فدراسیون هندبال، چند داور کشورمان موفق به کسب درجه بین المللی شده اند، افزود: تا زمانی که اوضاع فدراسیون هندبال این چنین باشد، این رشته ورزشی در کشورمان پیشرفت نخواهد کرد.

وی، همچنین این پرسش را مطرح کرد چگونه فردی که در شهر اصفهان ساکن است، می تواند مدیریت کمیته داوران فدراسیون هندبال را عهده داشته باشد؟

تیم هندبال نیروی زمینی ارتش، عصر امروز (یکشنبه) در ادامه رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران با حساب 31 بر 30 از تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار شکست خورد.

7537 / 1589

تاریخ: 1391/2/31
موضوع: توپ و تور
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: