برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرمربی تیم هندبال اکسین خوزستان: داوری به ضرر ما بود

اصفهان - سرمربی تیم هندبال اکسین فولاد خوزستان پس از شکست مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران گفت: داوری به ضرر تیم ما و به سود حریف بود.

'غلامعباس اسماعیلی' روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تیم داوری این دیدار بسیار ضعیف بود و بر نتیجه مسابقه تاثیر گذاشت.

وی افزود: یکی از بازیکنان تیم هندبال ذوب آهن اصفهان در جریان مسابقه به بازیکنان ما ناسزا گفت و زمانی که این موضوع را به ناظر داوری منتقل کردم، به جای برخورد با بازیکن خاطی، دستور به اخراج من دادند.

سرمربی تیم هندبال اکسین فولاد خوزستان، کیفیت رقابت های لیگ برتر هندبال را خوب ارزیابی کرد اما گفت: برخی از داوران در حد قضاوت دیدارهای لیگ برتر نیستند.

وی در ادامه از منع ورود تماشاگران تیمش به سالن محل برگزاری مسابقه با تیم ذوب آهن انتقاد کرد و افزود: از ورود حدود 50 نفر از تماشاگران تیم اکسین فولاد خوزستان به سالن مسابقه بنا بر دستور مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان جلوگیری شد.

اسماعیلی افزود: این اقدام برخلاف قوانین بازی ها است و به جز کمیته انضباطی فدراسیون هندبال، مرجع دیگری نمی تواند در باره محرومیت تماشاگران تصمیم گیری کند.

تیم هندبال اکسین فولاد خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران، عصر روز یکشنبه در سالن ورزشی ملت شهر اصفهان با نتیجه 29 بر 20 مغلوب تیم ذوب آهن اصفهان شد.

7132/607

1589

تاریخ: 1391/2/31
موضوع: توپ و تور
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: