برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سعیدی:راهبرد اساسی فدراسیون گلف استفاده از تمام ظرفیت ها است

تهران- رییس فدراسیون گلف مهمترین و محوری ترین راهبرد فدراسیون را توسعه زیرساخت ها و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی بیان کرد و گفت:قصد داریم از طریق توسعه و گسترش زمین های گلف جمعیت فعال در این رشته ورزشی را گسترش داده و در زمینه قهرمانی پشتوانه سازی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون گلف،کیکاوس سعیدی گفت: برنامه 5 ساله فدراسیون تدوین و تصویب شده و در جهت رشد و توسعه گلف خواهد بود.

وی افزود: دورنمای ما حضور موفق در مسابقات آسیایی 'اینچوان' کره جنوبی است و در آینده نه چندان دور کسب سهمیه و حضور در المپیک 2016 خواهد بود.

رییس فدراسیون گلف اظهار داشت: طی 15 ماه اخیر 9 اعزام برون مرزی در مینی گلف و گلف داشته ایم.

سعیدی همچنین تصریح کرد:با مسوولین جهانی این فدراسیون نیز دیدار داشته ایم که از دستاوردهای این دیدار می توان به تمدید کمک های 5 ساله آن ها نام برد.

وی گفت: طی این مدت در رده بندی جهانی صعود زیادی کرده ایم که این امر مورد تحسین فدراسیون جهانی بوده است.

به گفته سعیدی در حال حاضر 22 هیات استانی در کشور فعالیت دارند. 10 زمین گلف شامل یک زمین چمن و 9 زمین خاکی در زیرساخت های این ورزش وجود دارد. علاوه بر آن پنج زمین آموزشی و 14 زمین مینی گلف در اختیار ورزشکاران است.

سعیدی همچنین گفت:با جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی در سال جاری کلنگ زنی 2 زمین گلف در استان البرز و پرند با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام شد که این زمینها منطبق با استانداردهای بین المللی است و زیر نظر مشاوران استرالیایی و مالزیایی در آینده ای نزدیک احداث خواهد شد.

رییس فدراسیون گلف در بحث آموزش خاطر نشان کرد: 84 مربی رسمی شامل 47 مرد و 37 زن در کشور فعال هستند و تا این لحظه 20 هزار نفر در کشور آموزش گلف دیده اند.

وی ادامه داد، همچنین برای اولین بار در دنیا ، مسابقات مینی گلف معلولین با ویلچر در سمنان برگزار شد. برگزاری جام دیپلمات ها با حضور 28 سفیر و دیپلمات خارجی از 15 کشور از دیگر ابتکارهای فدراسیون گلف طی این مدت است. سال گذشته لیگ کشور در قالب دسته یک بود ولی امسال با حضور 10 تیم این مسابقات تحت عنوان سوپر لیگ در حال برگزاری است و برای اولین بار لیگ بانوان با حضور 6 تیم برگزار شد ضمن اینکه در دسته یک نیز آقایان با حضور 8 تیم مسابقات خود را برگزار کردند.

سعیدی با اشاره به میزبانی مسابقات مینی گلف سال 2014 ، کسب کرسی دبیر کلی مینی گلف آسیا توسط رییس این کمیته را از دیگر دستاوردهای فدارسیون طی این مدت ذکر کرد.

وی افزود: راه اندازی انجمن وودبال از دیگر دستاوردهای ما در فدراسیون گلف بوده است.

سعیدی در ادامه اظهار داشت از سال گذشته تاکنون به منظور آشنایی با مشکلات و مسائل گلف استانها و همچنین بررسی ظرفیت های موجود از 28 استان مختلف کشور بازدید کردم و همچنین سایت جدید فدراسیون در دو بخش فارسی و انگلیسی راه اندازی شد.

وی گفت: طی این مدت انجمن گلف دانشجویان راه اندازی شد و در مسابقات یونیورسیاد دانشجویان حضور به هم رساندیم. چند دانشگاه ما در این زمینه فعال شدند که از جمله آن می توان دانشگاه زنجان را نام برد که 50 هکتار زمین را در این رشته ورزشی اختصاص داده است.

سعیدی با بیان اینکه طرح استعدادیابی و پشتوانه سازی تیم های ملی تهیه و تدوین شده و در نیمه دوم سال جاری این طرح شروع و اجرا خواهد شد افزود: قصد داریم از طریق توسعه و گسترش زمین های گلف جمعیت فعال در این رشته ورزشی را گسترش داده و در زمینه قهرمانی پشتوانه سازی بکنیم و قطعا با تحقق اهداف مد نظر خواهید دید که گلف ایران قابلیت مطرح شدن در آسیا و جهان را خواهد داشت.

ورزشی**1584**1440

تاریخ: 1391/3/1
کلمات کلیدی: ، ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: