برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

دو خبر از گلف

تهران- استان اردبیل عنوان نخست رقابتهای قهرمانی مینی گلف کشور در بخش زنان را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، مسابقات قهرمانی مینی گلف کشور زنان با برتری تیم هیات گلف استان اردبیل در کسب نتایج انفرادی و تیمی 30 اردیبهشت ماه در استان اردبیل پایان یافت.

در این رقابتها که به میزبانی استان اردبیل برگزار شد شرکت کنندگان در 9 راند و 36 میدان مطابق با استانداردهای فدراسیون جهانی مسابقات خود را انجام دادند ودر کسب نتایج تیمی، تیم اردبیل الف و اردبیل ب عناوین اول و دوم را کسب کردند و تیم استان خراسان رضوی توانست عنوان سوم را به خود اختصاص دهد.

سیما شاه محمدی(اردبیل)سیما صور اناری( اردبیل)و سمیرا امان پور(خراسان رضوی) نیز مقام های اول تا سوم انفرادی این مسابقات را کسب کردند.

از نفرات برگزیده در این رقابتها در اردوی آماده سازی تیم ملی مینی گلف، جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا که آذر ماه سال جاری در تایلند برگزار می شود دعوت خواهد شد.

*** اردوی آماده سازی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی ترکیه

گلفبازان برتر 3 استان تهران،خوزستان و لرستان به عنوان نفرات نخست مسابقات قهرمانی کشور سال 90 اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی را آغاز کردند.

این اردو در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب با حضور 11 گلفباز برتر کشور در رده سنی 18 تا 35 سال به مربیگری حسن کریمیان جهت انتخاب نفرات برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ترکیه برگزار می شود.

نفرات دعوت شده از استان خوزستان محمد شیخ زاده،سجاد کرم پور،سعید براتی،میلاد حاجی پور،سید فاخر موسوی و حسین دریس هستند. ابراهیم نوری،فرشاد رستمی و محمد قربانی گلفبازان برتر استان لرستان و حسن کریمیان و هادی خسرو آبادی از تهران 11 گلفباز برتر کشور در اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی گلف را تشکیل می دهند.

ورزشی**1584**1440

تاریخ: 1391/3/1
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: