برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ایران توانایی میزبانی رویدادهای بین المللی اتومبیلرانی را دارد

تهران - رییس فدراسیون بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: ایران، توانایی میزبانی رویدادهای بین المللی را دارد و تلاش می کنیم برگزاری یکی از این رویدادها را به ایران واگذار کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'جان تاد' روز دوشنبه در نشست رسانه ای با خبرنگاران اضافه کرد: برای نخستین بار است که در کشور ایران حضور یافته ام و از میهمان نوازی و فرهنگ والای ایرانیان خوشحالم.

وی ادامه داد: امروز ملاقات های خوبی با وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک و معاون رییس جمهوری و رییس سازمان گردشگری ایران داشتم و گفت و گوهای مطلوبی در خصوص مباحث مختلف مربوط به اتومبیلرانی و موتورسواری صورت گرفت.

رییس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی با بیان اینکه سفر به ایران برایم بسیار جالب و منحصر به فرد بود، خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم میزبانی یکی از رویدادهای بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی را به ایران واگذار کنیم.

'جان تاد' با اشاره به قوانین طلایی اتومبیلرانی که توسط خودش تهیه و منتشر شده است، افزود: در صورتی که این قوانین با حمایت سازمان ها و ارگان های مربوطه به طور کامل اجرا شود، آمار سوانح رانندگی کاهش محسوسی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: متاسفانه آمار تصادفات رانندگی در ایران زیاد است و برای کاهش تلفات جاده‌ای باید سطح اطلاع رانندگان ایرانی را بالا ببرید.

رییس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی خاطر نشان کرد: این فدراسیون از رانندگان جوان و مستعد حمایت می کند و امیدواریم مرکزی برای آموزش رانندگان در ایران ایجاد شود تا جوانان آینده دار در این مرکز آموزش های لازم را فرا گیرند.

رییس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی خاطر نشان کرد: اکنون 132کشور عضو این فدراسیون هستند و با شرکت در مجامع بین المللی در تصمیم گیری های کلان مشارکت دارند.

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نیز در این نشست اظهار داشت: در سال های اخیر فعالیت های مطلوبی در خصوص زیرساخت های ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی در ایران صورت گرفته است.

'احمد قلعه بانی' افزود: حضور رییس فدراسیون بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی در ایران برای نخستین بار صورت گرفته که این موضوع نشان دهنده برقراری ارتباط مطلوب با فدراسیون بین المللی در سال های اخیر است.

وی اظهار امیدواری کرد: با بهره گیری از تجربه و دانش 'جان تاد' رییس فدراسیون بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی و کارشناسان این فدراسیون، رقابت های داخلی و بین المللی در کشورمان را به طور مطلوب تری برگزار کنیم.

قلعه بانی، ارتباط مستمر با مسوولان فدراسیون بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی، کسب کرسی بین المللی و عضویت در کمیته‌ های تخصصی فدراسیون بین المللی را از جمله برنامه های مهم فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران اعلام کرد.

ورزشی. ** 7537 ** 1589

تاریخ: 1391/3/1
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: