برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رئیس جهانی اتومبیلرانی:پیست بین المللی اتومبیلرانی ایران مرا شگفت زده کرد/ استعدادهای زیادی دارید

رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی با ابراز خرسندی از پیشرفت و گسترش این رشته در ایران گفت: امکانات پیست بین المللی پرند مرا شگفت زده کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، "جان تات" رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی و نماینده سازمان ملل در کاهش تصادفات جاده‌ای جهانی که با شعار ایمن سازی جاده‎‌ای به کشورمان سفر کرده بود روز دوشنبه از پیست بین المللی کارتینگ پرند و پیست کارتینگ و مجموعه اتومبیلرانی شهرک نمونه گردشگری "سرزمین ایرانیان" بازدید کرد.

"جان تات" که در سفر یک روزه خود به کشورمان پس از حضور در چند جلسه رسمی، شاهد برگزاری مسابقه کارتینگ در پیست بین المللی پرند بود ضمن اظهار شگفتی از پروژه های اتومبیلرانی در دست احداث در شهرک نمونه گردشگری سرزمین ایرانیان و پیست بین المللی کارتینگ شهر جدید پرند گفت: من قبل از این سفر در جریان احداث پیست های کارتینگ و اتومبیلرانی با استانداردهای جهانی در کشور ایران نبودم و بسیار شگفت زده شدم وقتی جمعیت تماشاچیان و جوانانی که برای انجام مسابقه به پیست بین المللی پرند آمده بودند را دیدم.

رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی و نماینده سازمان ملل در کاهش تصادفات جاده ای جهان با اشاره به ویژگی های استاندارد پیست بین المللی پرند گفت: این پیست از شرایط استاندارد و لازم برای برگزاری مسابقات بین المللی برخوردار است و فدراسیون جهانی تلاش می کند تا در آینده مسابقاتی را در ایران برگزار کند.

"جان تات" که از مسابقه کارتینگی که به مناسبت اولین حضورش در ایران به نام "جام جان تات" نامگذاری شده بود در پیست بین المللی کارتینگ پرند دیدن می کرد گفت: ایران جوان های مستعدی دارد که آینده بسیار روشنی در مسابقات اتومبیلرانی جهان خواهند داشت.

وی پس از انجام بازدید یک ساعته از مجموعه اتومبیلرانی "سرزمین ایرانیان" که در شهرک نمونه گردشگری بین المللی در شهرستان زرندیه و در خط مرزی استان تهران و استان مرکزی در حال احداث است این پروژه را پروژه ای "بلند همت" و قابل احترام نامید و اظهار امیدواری کرد با اشتیاق و تلاشی که در میان مردم و سرمایه گذاران بخش خصوصی و مسئولان کشور ایران برای توسعه این رشته ورزشی دیده است به زودی برای افتتاح این مجموعه اتومبیل¬رانی به ایران بیاید.

وی همچنین با اشاره به ساختمان مدرن پیست کارتینگ بین المللی پرند گفت: "هرچند اطلاعاتی در خصوص طراحی این ساختمان ندارم اما دیدن این ساختمان مدرن و پیست استاندارد آن برای من شگفت آور بود.
در این دیدار علیرضا صباغ مدیر پروژه مجموعه اتومبیلرانی سرزمین ایرانیان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای طراحی استاندارد و منحصر به فرد این پیست گفت: بخش خصوصی سرمایه گذاری قابل توجه ای برای احداث این مجموعه انجام داده است و در تلاشیم تا با حمایت فدراسیون اتومبیلرانی و وزارت ورزش و جوانان و سازمان های مرتبط مانند پلیس راهنمایی و رانندگی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دست به دست هم دهیم و با همت والای ایرانی و اشتیاقی که در جامعه ایران به این رشته ورزشی وجود دارد در آینده در میادین بین المللی این رشته حضور موفقی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی نیز در بخشی از سخنانش با اشاره به حمایت فدراسیون جهانی اتومبیلرانی گفت: " سفر به ایران برایم بسیار جالب و منحصر به فرد بود و تلاش می کنیم میزبانی یکی از رویدادهای بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی را به ایران واگذار کنیم. وی خاطر نشان کرد: این فدراسیون از رانندگان جوان و مستعد حمایت می کند و امیدواریم مرکزی برای آموزش رانندگان در ایران ایجاد شود تا جوانان آینده¬دار در این مرکز آموزش های لازم را فرا گیرند.


تاریخ: 1391/3/2
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: