برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کوزه گری: ‌به دنبال اعزام تیم جوانان به ترکیه و مجارستان هستیم

تهران - رییس فدراسیون هندبال اعلام کرد:‌ در نظر داریم تیم هندبال جوانان ایران را برای انجام دیدارهای تدارکاتی به کشورهای ترکیه و مجارستان اعزام کنیم.

'جلال کوزه گری' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد:

تیم هندبال جوانان ایران روز 21 خرداد ماه، تهران را به مقصد ترکیه ترک خواهد کرد و پس از انجام سه بازی تدارکاتی با تیم جوانان این کشور، عازم مجارستان خواهد شد.

رییس فدراسیون هندبال اظهار داشت:‌ تیم هندبال جوانان کشورمان در کمپ معروفی در مجارستان اسکان خواهد یافت تا در طول مدت برگزاری اردوی تدارکاتی در این کشور با چند تیم داخلی و خارجی مسابقه دهد.

وی با اشاره به اینکه احتمالا تیم ملی هندبال سوئد نیز در مدت زمان حضور تیم هندبال جوانان ایران در مجارستان در این کمپ اردو خواهد زد، ابراز امیدواری کرد، تیم کشورمان بتواند با تیم سوئد مسابقه دوستانه ای برگزار کند.

رییس فدراسیون هندبال در ادامه در خصوص ورزشکاران مشمول نظام وظیفه تیم جوانان کشورمان نیز گفت: هم اکنون 3 بازیکن مشمول خدمت داریم که به دنبال رفع مشکلات خروج از کشور آنها هستیم.

کوزه گری ابراز امیدواری کرد، مشکلی برای خروج از کشور این ورزشکاران به وجود نیاید.

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران نیز گفت: در پی استخدام یک مربی صاحب نام برای تیم ملی هندبال بزرگسالان کشورمان هستیم.

کوزه گری تصریح کرد: با وجودی که تیم ملی هندبال ایران امسال

رقابت برون مرزی نخواهد داشت اما از هم اکنون برای شرکت در مسابقه های هندبال جام ملت های آسیا آماده خواهد شد.

وی گفت: کمیته ملی المپیک مشکلی با رقم احتمالی قرارداد سرمربی خارجی تیم ملی هندبال نخواهد داشت بنابراین تلاش می کنیم یکی از مربیان طراز اول دنیا را به ایران بیاوریم.

1346 / 1589

تاریخ: 1391/3/2
موضوع: توپ و تور
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: