برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تور جهانی تنیس روی میز چین/دیدارهای پینگ‎پنگ‎بازان ایران با شکست بانوان آغاز شد/ پیروزی عالمیان

پینگ پنگ بازان ایران در آغاز مسابقات تنیس روی میز تور جهانی چین متحمل سه شکست در بخش بانوان شدند و در بخش مردان هم به یک شکست و یک پیروزی دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، مسابقات تنیس روی میز تور حرفه‎ای چین امروز چهارشنبه در شانگهای آغاز شد. در آغاز این رقابت‎ها و در بخش بانوان محجوبه عمرانی که در گروه 13 قرار دارد به مصاف "وینگ‌نام" از هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه 4 بر یک متحمل شکست شد.

در گروه 14 نیز مریم صامت با نتیجه 4 بر صفر مغلوب "کوک سی یو" هنگ‌کنگی شد. پریسا صمدی دیگر پینگ‎پنگ‎باز زن ایران در مسابقات تور جهانی چین است که نخستین دیدار خود در گروه 16 را مقابل "سابین وینتر" از آلمان برگزار کرد و با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد.

بعد از رقابت‎های بانوان، نمایندگان ایران در بخش مردان نیز دیدارهای خود را آغاز کردند که طی آن و از گروه 4 نیما عالمیان در مصاف با "چین آن چن" از چین تایپه با نتیجه 4 بر یک به پیروزی دست یافت. این در حالی است که در گروه 8 پوریا عمرانی نتیجه نخستین دیدار خود را به "هوانگ" تایوانی واگذار کرد. عمرانی در این بازی متحمل شکست 4 بر یک شد.

مسابقات تنیس روی میز تور حرفه‌ای چین از امروز چهارشنبه در شانگهای آغاز شده و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.


تاریخ: 1391/3/3
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: