برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

یازدهمین سهمیه ورزش مازندران در بازی های المپیک لندن کسب شد

ساری - مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت : ' کمیل قاسمی ' کشتی گیر وزن 120 کیلوی تیم ملی کشتی آزاد با غلبه بر ' پرویز هادی ' در مسابقه انتخابی تیم ملی ، یازدهمین سهمیه ورزش مازندران برای حضور در بازی های المپیک 2012 لندن را کسب کرد.

' مهرداد یعقوبی ' ‌روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در این مسابقه که عصر روز چهارشنبه برگزار شد ، قاسمی با ارائه یک کشتی برتر ، موفق شد رقیب اصلی خود برای المپیکی شدن را مغلوب کند و در فاصله 64 روز مانده به آغاز رقابت های المپیک ، حضور خود در این رقابت ها را تضمین کند.

وی بیان داشت : ' بهمن طالبی ' ، رییس کمیته داوران و داور المپیکی و ' سید علی گرمرودی ' داور درجه یک بین المللی به عنوان عضو هیات ژوری ، ' محمد ابراهیم امامی ' داور درجه یک بین المللی به عنوان رییس تشک ، ' محمد حسین تام ' داور درجه یک بین المللی به عنوان قاضی و ' اردوان صاحب ' داور المپیکی به عنوان داور و ناظران این دیدار حساس بودند.

مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به حضور 11 مازندرانی در رقابت های المپیک لندن اظهار امیدواری کرد ، کاروان اعزامی مازندران به این رقابت ها بتوانند مدال های ارزشمند و رنگارنگی را برای کاروان ورزش ایران به ارمغان بیاورند.

بهداد سلیمی در رشته وزنه برداری ، رضا یزدانی ، مهدی تقوی و مسعود اسماعیل پور در کشتی آزاد ، قاسم رضایی و بشیر باباجان زاده در کشتی فرنگی ، نوشاد عالمیان در پینگ پنگ ، مجتبی عابدینی در رشته شمشیربازی ، سوسن حاجی پور در تکواندو و مهدی طلوتی در رشته بوکس ، دیگر ورزشکاران مازندرانی هستند که موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت های المپیک لندن شده بودند.ک/3

7331/1654

تاریخ: 1391/3/4
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: