برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تنیس روی میز تور جهانی چین/عالمیان از صعود به جمع 8 بازیکن برتر بازماند

مسابقات تنیس روی میز تور جهانی چین با ناکامی نیما عالمیان از صعود به مرحله یک چهارم نهایی رده سنی امیدها و حذف این بازیکن پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات تنیس روی میز تور جهانی چین که در شانگهای جریان دارد امروز جمعه نیما عالمیان در رده سنی زیر 21 سال و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل "چن آن" از چین تایپه با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد و از صعود به مرحله یک چهارم نهایی این بخش از رقابت‌ها بازماند.

عالمیان در حالی نتیجه این دیدار را واگذار کرد که در روز نخست مسابقات مقابل همین بازیکن و در رده سنی بزرگسالان صاحب پیروزی شده بود.

در ادامه مسابقات تنیس روی میز تور جهانی چین عصر امروز در رده سنی بزرگسالان و در مرحله دوم رقابت‌های انفرادی افشین نوروزی به مصاف نماینده کشور میزبان به نام "وانگ لی لین" می رود و نیما عالمیان نیز با "کادو هیرو" از ژاپن دیدار می‌کند.

در چارچوب این رقابت‌ها روز گذشته هر سه نماینده کشورمان در بخش بانوان با متحمل شدن شکست مقابل حریفان خود در آخرین دیدارهای مرحله گروهی از دور مسابقات کنار رفتند. در این بخش محجوبه عمرانی مقابل نماینده اتریش با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد. مریم صامت و پریسا صمدی نیز در مصاف با پینگ پنگ بازان کره جنوبی به همین نتیجه شکست را پذیرا شدند.

در بخش رقابت‌های دوبل نیز ترکیب صامت و محجوبه عمرانی مقابل تیم مشترک هلند و کانادا 4 بر 2 شکست خورد. تیم مشترک روسیه نیز با نتیجه 4 بر 2 تیم دوبل مردان ایران یعنی افشین نوروزی و نیما عالمیان را شکست داد.


تاریخ: 1391/3/5
موضوع: توپ و تور
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: