برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رییس فدراسیون کبدی: تیم های ملی از دو استان فراتر رفته است

قزوین - رییس فدراسیون کبدی با بیان اینکه این رشته ورزشی در بیشتر استان های کشور از رشد خوب و قابل قبولی برخوردار بوده است، گفت: این رشد به قدری بوده که دیگر ورزشکاران تیم های ملی تنها به استان های سیستان و بلوچستان و گلستان منحصر نیست.

'محمدرضا مقصودلو' روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در قزوین افزود: امروز در ترکیب تیم های ملی کبدی نام ورزشکارانی از استان های مختلف به چشم می خورد که این مساله گویای پیشرفت و همه گیر شدن کبدی در کشور است.

رییس فدراسیون کبدی خاطرنشان کرد: کسب عناوین برتر در رقابت های آسیایی و حتی جهانی، کبدی ایران را در سطح بین المللی به خوبی مطرح کرده است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران کبدی در کشور دهه هفتاد فعالیت ورزشی خود را در زمین های خاکی آغاز کردند، اظهار داشت: امروز ورزشکاران این رشته به نسبت گذشته از امکانات خیلی بهتری بهره مند شده اند که این مهم در رشد و پیشرفت آنها بسیار تاثیرگذار بوده است.

رییس فدارسیون کبدی با بیان اینکه ورزشکاران این رشته در کشور از استعدادهای بالایی برخوردار هستند، اظهارداشت: با حمایت بیشتر مسوولین ورزش کشور، کبدی ایران می تواند بالاتر از پاکستان و هند که قدرت های این رشته هستند ، قرار بگیرد.

مقصود لو تعداد ورزشکاران رسمی و سازمان یافته کبدی در کشور را طبق آخرین آمار پنج هزار و 822 نفر اعلام کرد و گفت: تلاش می کنیم تا این رقم با اجرای دوره های استعدادیابی و آموزش افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه 23 استان کشور از خانه کبدی برخوردار هستند و دارای سالن اختصاصی می باشند، اظهار امیدواری کرد، با تلاش این فدراسیون و ادارات کل ورزش و جوانان در استان های باقی مانده نیز خانه های کبدی احداث شود و در اختیار ورزشکاران این رشته قرار بگیرد.

رییس فدراسیون کبدی با بیان اینکه برنامه ریزی برای تشکیل تیمی قدرتمند به منظور حضور شایسته در مسابقات آسیایی 2014 از اهداف مهم این فدراسیون به شمار می رود، خاطرنشان کرد: نهایت سعی و تلاش خود را می کنیم تا تیم ملی کبدی در این مسابقات عنوانی پرافتخار را برای کاروان ورزشی کشور به ارمغان بیاورد.

7392/ 614

تاریخ: 1391/3/5
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: