برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

«حرکات ورزشی برای همه» خواندنی شد

«حرکات ورزشی برای همه» عنوان کتابی به قلم اکبر مالکی است که برخی حرکات ورزشی ویژه اجرا در محل کار و خانه را آموزش می‌دهد.-به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کاهش فعالیت بدنی و بی‌تحرکی و در نتیجه آن، بروز انواع بیماری‌های جسمانی و روانی، یکی از تبعات زندگی صنعتی و مدرن است که ورزش و انجام فعالیت‌های بدنی، نخستین و مهم‌ترین راه ایستادگی در برابر آن است.

«حرکات ورزشی برای همه» عنوان کتابی به قلم اکبر مالکی، استاد تربیت بدنی و مربی تیم‌های ورزشی کشورمان است. وی در بخش نخست این کتاب، ‌سی و دو تمرین ورزشی ویژه اجرا در منزل را به مخاطبان آموزش می‌دهد. در بخش دوم کتاب نیز هجده تمرین ورزشی برای اجرا در محیط کار آموزش داده می‌شود.

افزون بر ارایه توضیحات مفصل درباره نحوه اجرای هر حرکت، در کنار هر حرکت ورزشی از تصویر مرتبط نیز استفاده شده است تا فهم و اجرای آن حرکت برای مخاطب تسهیل شود.

بهبود ترکیب بدن به کمک کاهش وزن و چربی بدن، کاهش وزن، نشاط و شادابی و امید به زندگی بهتر، از نتایج مطالعه کتاب «حرکات ورزشی برای همه» ‌و انجام حرکت‌های آموزش داده شده در آن است.

چاپ دوم کتاب «حرکات ورزشی برای همه» نویسنده اکبر مالکی با شمارگان 1000 نسخه، ‌112 صفحه و بهای 6 هزار و 500 تومان از سوی انتشارات ورزش و با همکاری انتشارات بامداد کتاب منتشر شده است.
تاریخ: 1391/3/6
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: