برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در راستای طرح فدراسیون جهانی؛امیدهای شمشیربازی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‎کنند

تیم شمشیربازی زیر 23 سال ایران در راستای طرح ویژه فدراسیون جهانی برای ورزشکاران این رده سنی، در اولین دوره رقابت‎های قهرمانی آسیا شرکت می‎کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون جهانی شمشیربازی با توجه به خلایی که میان رده سنی جوانان و بزرگسالان و به دلیل برگزار نشدن مسابقات میان این دو رده سنی ایجاد شده بود، اقدام به برگزاری مسابقات زیر 23 سال (امیدها) کرد  و طرح برگزاری آن را در اختیار کنفدراسیون‎های قاره‎‌ای قرار داد.

در همین راستا مسابقات شمشیربازی زیر 23 سال قاره اروپا برگزار شده است و اولین دوره این رقابت‎ها در قاره آسیا نیز طی روزهای 13 تا 20 خردادماه به میزبانی فیلیپین برگزار خواهد شد. تیم شمشیربازی زیر 23  سال ایران در هر سه اسلحه و تنها در بخش مردان در این رقابت‎ها شرکت خواهد کرد.

محمد طلوعی، علی پاکدامن، فرزاد باهر و محمد هبری شمشیربازان اسلحه سابر هستند که در اولین دوره رقابت‎های زیر 23 سال قهرمانی آسیا شرکت می‎کنند. در اسحه اپه محمد اسماعیلی، محمد کیهانی، طاهر عاشوی و سامان آزادیان ترکیب تیم اعزامی ایران را تشکیل می‎دهند. علیرضا ادهمی، محمد ادهمی  علیرضا سلیمانی نیز شمشیربازان اعزامی ایران دراسلحه فلوره هستند.


تاریخ: 1391/3/7
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: