برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در گفتگو با مهر عنوان شد:علت اعزام نشدن بانوان شمشیرباز به مسابقات فیلیپین/ سطح بازی‎ها بالاست

دبیر فدراسیون شمشیربازی با تاکید بر اینکه بنا به تصمیم فدراسیون تیم بانوان ایران به نخستین دوره رقابت‏های قهرمانی زیر 23 سال آسیا اعزام نخواهد شد، دلایل اتخاذ این تصمیم را توضیح داد.

پیمان فخری در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه اولین دوره مسابقات شمشیربازی زیر 23 سال آسیا بنا به طرح ویژه فدراسیون جهانی برای فعال کردن رقابت‎های این رده سنی برگزار می‎شود، اظهارداشت: تیم مردان ایران در هر سه اسلحه این مسابقات شرکت می‎کند اما به دلیل بالا بودن سطح مسابقات برای بانوان، برنامه‎ای برای اعزام آنها نداریم!

وی تصریح کرد: بانوان شمششیرباز نیاز به کار بیشتر دارند تا در اینگونه مسابقات رسمی حضور خوبی داشته باشند و از شرکت در آن نتیجه بگیرند. در حال حاضر برای اینکه بانوان شمشیرباز بتوانند با حریفان خود رقابت داشته باشند و خودنمایی کنند بهتر است در مسابقات بین‎المللی شرکت داشته باشند به همین دلیل تیم بانوان را در برنامه اعزام به فیلیپین و شرکت در رقابت‎های قهرمانی زیر 23 سال آسیا قرار ندادیم.

دبیر فدراسیون شمشیربازی تاکید کرد: البته برای جبران اعزام نشدن به مسابقات فیلیپین وبا توجه به در پیش بودن مسابقات اندونزی، حضور در رقابت‎های بین‎المللی فیلیپین را برای بانوان جایگزین کرده‏ایم.  این رقابت‏ها 17 تا 20 خردادماه برگزار می‎شود تیم بانوان ایران در هر اسلحه در آن شرکت می‎کند.

فخری در این زمینه توضیح بیشتری داد و خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‎شود. اعزام بانوان به این رقابت‌ها مستلزم کار کردن بیشتر با آنها برای آماده سازی بهتر بود به همین دلیل و با توجه به اینکه مسابقات بین‌المللی گرجستان در رده سنی جوانان برگزار می‌شود، تصمیم گرفته شد این رقابت‌ها را در برنامه آماده‌سازی بانوان لحاظ کنیم. البته هنوز ترکیب تیم بانوان نهایی نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات شمشیربازی زیر 23 سال آسیا طی روزهای 13 تا 20 خردادماه در فیلیپین برگزار می‌‍شود. تیم مردان ایران با چهار ورزشکار در هر یک از اسلحه‌های سابر و اپه و سه ورزشکار در اسلحه فلوره در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.


تاریخ: 1391/3/8
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: