برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

حامد آفاق نیامد/پیگیری اردوی تیم ملی بسکتبال با ترکیب جدید/ سه بازیکن حذف شدند

تیم ملی بسکتبال تمرینات آماده‎سازی خود را در حالی پیگیری می‎کند که حذف سه بازیکن در مقابل ورود بازیکنان ملی‎پوش تیم‎های اول و سوم لیگ برتر تغییراتی را در ترکیب این تیم ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین مرحله تمرینات آماده سازی تیم ملی بسکتبال با مربیگری "مهمد بچیروویچ" و دستیار مقدونیه‎ای وی و به منظور شرکت در رقابت‎های قهرمانی غرب آسیا از چهارشنبه گذشته با دعوت از 24 بازیکن در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.

پس از گذشت یک هفته از اردوی تیم ملی بسکتبال، سه بازیکن به نام‎های حسین رحمتی، امیر صدیقی و محمد زارعی از جمع اردونشینان کنار گذاشته شدند. در مقابل بازیکنانی که به دلیل حضور در مرحله دیدارهای سوم و آخر مرحله فینال و رده بندی مسابقات لیگ برتر طی این مدت در اردوی تیم ملی شرکت نکرده بودند، از امروز دوشنبه تمرینات خود را با این تیم از سر گرفتند.

صمد نیکخواه بهرامی، مهدی کامرانی (بازیکنان مهرام) و جواد داوری (بازیکن تیم فولاد ماهان) بازیکنانی بودند که پس از چند روز استراحت امروز به جمع اردونشینان تیم ملی بسکتبال ملحق شدند. البته قرار بود حامد آفاق (بازیکن مهرام) نیز از امروز تمرینات خود را با تیم ملی آغاز کند اما سفر خارج از کشور وی، پیوستنش به تیم ملی را به تاخیر انداخته است. آفاق از روز چهارشنبه با تیم ملی بسکتبال تمرین می‎کند.

 فرید اصلانی، روزبه ارغوان، رضا لطفی، محمد حسن‌زاده، اصغر کاردوست، مجید قاسم‌زاده، سعید داورپناه، مهراد آتشی، محمد جمشیدی، اوشین ساهاکیان، آرن داوودی، علی باهران، محمدرضا اکبری، امیر صدیقی و محمدرضا خبازان دیگر بازیکنانی هستند که در اردوی تیم ملی حضور دارند.

البته حامد حدادی، و ارسلان کاظمی، موسی نبی پور و سامان ویسی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند که هنوز به این اردو ملحق نشده‌اند. حدادی و کاظمی همچنان در آمریکا به سر می‎برند. ویسی به دلیل جراجی پا به دانمارک سفر کرده است و نبی‎پور هم به دلیل آسیب دیدگی در آستانه عمل جراحی است.

صفاعلی کمالیان، مربی تیم ملی بسکتبال درمورد حذف سه بازیکن از اردوی این تیم به خبرنگار مهر گفت: حذف این بازیکنان مقعطی بوده و به معنای کنار گذاشتن کامل آنها نیست. آنها پس از مسابقات غرب آسیا در قالب تیم "ب" تمرینات خود را پیگیری می‎کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب آسیا طی روزهای 22 تا 27 خردادماه در اردن برگزار می‎شود. دو تیم برتر این رقابت‎ها سهمیه حضور در جام استانکوویچ را به دست می‌‎آورند. تیم ملی ایران سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا که به میزبانی عراق برگزار شد عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.


تاریخ: 1391/3/8
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: