برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کوزه گری : تبانی در لیگ هندبال واقعیت ندارد

تهران - رییس فدراسیون هندبال در واکنش به بحث های مطرح شده درخصوص تبانی در لیگ برترهندبال ایران وحاضر نشدن تیم فولاد نوین سپاهان در دیدار مقابل ثامن الحجج گفت: مسئله تبانی صحت ندارد.

جلال کوزه گری در گفت وگو با ایرنا افزود: از آنجا که تیم فولاد نوین سپاهان سومین تیم اصفهانی لیگ برتردرمسابقه با تیم ثامن الحجج سبزوار حاضر نشده است، برخی مدعی شدند که این مسئله به سود سپاهان تیم نخست جدول تمام شده است.

وی افزود:تیم ثامن الحجج سبزوارکه تنها به دلیل تفاضل گل کمتر(33 گل کمتر) نسبت به تیم فولاد سپاهان اصفهان در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است در این مسابقه این فرصت را داشت تا اختلاف را کم کند.

رییس فدراسیون هندبال اظهارداشت: غیر ممکن است که تیم ثامن الحجج بتواند با اختلاف بیش از 33 گل تیم فولاد نوین اصفهان تیم قعرنشین جدول رده بندی را از پیش رو بردارد، با این حال برخی مدعی هستند که غیبت این تیم در مقابل تیم ثامن در راستای رخ ندادن این اتفاق بوده است.

وی گفت:عدم حضور تیم فولاد نوین اصفهان در مقابل تیم سبزوار تخلفی است که فدراسیون هندبال نیز آن را قبول دارد، اما نباید به این موضوع به عنوان تبانی نگریست.

رییس فدراسیون هندبال گفت:روزچهارشنبه آینده نشست کمیته انضباطی فدراسیون در این خصوص برگزار خواهد شد و براساس قوانین هندبال، تیم فولاد نوین به دلیل عدم حضور در مسابقه با ثامن 10 بر صفر بازنده اعلام خواهد شد.

وی افزود: ممکن است جریمه نقدی نیز برای تیم خاطی در نظر گرفته شود.

ورزشی**1346**1590

تاریخ: 1391/3/8
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: