برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

باقرزاده:نگران برکناری ازریاست فدراسیون نیستم

تهران - رییس فدراسیون شمشیربازی در مجمع عمومی سالانه این فدراسیون گفت : نگران برکناری از ریاست این فدراسیون نیستم ومانند احمددنیامالی وعلی زنگی آبادی بعداز برکناری دعوا راه نمی اندازم.

به گزارش خبرنگارایرنا،فضل اله باقرزاده خطاب به روسای هیات های شمشیربازی استان هاافزود: من به مانند احمد دنیامالی و علی زنگی آبادی پس ازبرکناری دعوا به راه نخواهم انداخت و ریاست چیزی برای ما ندارد که در صورت برکناری آن را از دست بدهیم.

وی از روسای هیات ها خواست که در استان ها به دیدار مسئولان و مدیران کل ورزش و جوانان رفته و آنان را مجاب کنند که که به شمشیر بازی توجه کنند.

وی ادامه د اد: نگران برکناری از سمت های خود نباشید، چرا که چیز خاصی را از دست نخواهید داد.

رییس فدراسیون شمشیربازی خاطرنشان کرد: از وزارت ورزش توقعی ندارم و هر وقت که بگویم از سمت خود کنار خواهم رفت و امروز هیچکس نمی تواند بگوید شمشیر بازی به او بدهکار است. از سوی دیگر تعداد شمشیر بازان خوب کشور در نقاط مختلف کشور بسیار زیاد شده است و هیچ قهرمانی در حاشیه امنیت قرار ندارد.

باقرزاده گفت: مدیران کل موظف هستند که به هیات های استانی کمک کنند، بنابراین به سوی آنها بروید و برای رضایت آنها از هیچ گونه تلاشی دریغ نکنید.

وی درادامه خاطرنشان کرد:به دلیل تقاضای اعضای مجمع در نظر داریم در سال دو بار این مجمع را برگزار کنیم که برهمین اساس آذرماه سال جاری مجمع دوم در کیش برگزار خواهد شد.

مجمع فدراسیون شمشیربازی در حالی آغاز شده است که حمید سجادی رییس امور مجامع فدراسیون های ورزشی هنوز خود را به این نشست نرسانده است، اما با توجه به خالی بودن صندلی وی او به زودی به این مجمع خواهد رسید.

احمد گواری رییس دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی ریاست این جلسه را برعهده دارد.

در ادامه این مجمع خزانه دار فدراسیون شمشیربازی با ارایه گزارشی از عملکرد مالی یکساله فدراسیون که باعث تعجب برخی روسای هیات ها شد، ‌گفت : سال گذشته 450 میلیون تومان از وزارت ورزش دریافت کردیم و همه آن را هزینه کرده ایم.

محمد ناصری افزود: از کمیته ملی المپیک نیز 495 میلیون تومان بودجه گرفتیم که چیزی حدود همین مبلغ هزینه شده است.

وی گفت: فدراسیون شمشیربازی بیشترین اعزام برون مرزی را نیز داشته است.

پس از اتمام این گزارش رییس هیات گلستان در حالتی اعتراضی خواستار گزارش مالی دقیق تری شدکه خزانه دار درپاسخ به او اعلام کرد پس از این جلسه به طور شفاف هزینه ها را ارایه می کند.

ورزشی **9118**1590

تاریخ: 1391/3/9
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: