برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

حمید سجادی: باید نام نیک از خود به یادگار بگذاریم

تهران - معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع عادی سالیانه فدراسیون شمشیربازی اظهار داشت: مسوولان ورزش بایه به گونه ای کار کنند که پس از رفتن، نام نیک از خود به جای بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'حمید سجادی' عصر روز سه شنبه اضافه کرد: تا زمانی که مسوولیتی داریم باید به نوعی کار کنیم که ردپای خوبی از ما بجا بماند.

وی در ادامه به روسای هیات های شمشیربازی استان های کشور پیشنهاد کرد، راهکار و برنامه جامعی برای پیشرفت و توسعه دو بعد قهرمانی و همگانی این ورزش ارایه کنند.

سجادی گفت: با توجه به توصیه وزیر ورزش و جوانان، از مسوولان فدراسیون های ورزشی نیز می خواهم ارتباط بیشتری با استان ها داشته باشند و تلاش کنند در نقاط مختلف کشور تاثیرگذار و تاثیرپذیر باشند.

وی با اشاره به اینکه فقط یک هزار و 634 شمشیرباز در کشور وجود دارد، اظهار داشت: این آمار بسیار اندکی است که نشان می دهد برای گسترش شمشیربازی باید تلاش های جدی صورت گیرد.

وی گفت: انتظار ما این است در رشته هایی همچون شمشیربازی که بستر فعالیت فراهم شده است، تعداد بانوان افزایش یابد.

سجادی در ادامه به حضور نداشتن رشته شمشیربازی در بازی های المپیاد کشور اشاره کرد و گفت: در حال رایزنی هستیم تا این رشته جذاب نیز به عنوان یکی از رشته های فعال در المپیاد شرکت کند.

ورزشی. ** 1346 ** 1589

تاریخ: 1391/3/9
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: