برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیراندازی با کمان به رشته ای مدال آور تبدیل می شود

شهرکرد- رییس فدراسیون تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: این رشته ورزشی به رشته ای مدال آور در ایران تبدیل خواهد شد.

به گزارش ایرنا،‌'محمد علی شجاعی ' سه شنبه شب در مجمع انتخابات رییس هیات تیراندازی با کمان چهارمحال وبختیاری افزود:فدراسیون تیراندازی با کمان در مسابقات جهانی و المپیک آسیایی برای کسب مدال برنامه ریزی مدونی را پیش رو دارد.

به گفته وی،کسی دیگر توقع باخت و شکست از تیم ملی تیراندازی با کمان ایران ندارد و این رشته به یکی از رشته های مهم در کشور تبدیل می شود.

وی تصریح کرد:فدراسیون تیراندازی با کمان برای تقویت این رشته سازمان تیم های ملی را نیز راه اندازی کرده است و در این راستا هم اکنون 23نفر در اردوی های رده های سنی ملی حضور دارند.

به گفته وی،تیم ملی تیراندازی با کمان برای کسب آمادگی در اردوی کشور ترکیه حضور یافته اند.

وی گفت: برای حمایت از استانها از این پس هر استانی اعلام آمادگی کرد مسابقات بین المللی این رشته در ان استان با حمایت فدراسیون برگزار می شود.

شجاعی یادآور شد:فدراسیون تیراندازی با کمان کشور برای گسترش این رشته تفاهم نامه هایی با بسیج ورزشکاران،ناجا ، اموزش و پرورش و وزارت علوم را منعقد می کند.

وی،با اشاره به دیدار خود با استاندار چهارمحال وبختیاری گفت:این فدراسیون برای تجهیز سایت اختصاصی تیر اندازی با کمان و ورود تجهیزات به این استان اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش ایرنا، در این انتخابات 'احمد رییسی دهکردی 'به عنوان سرپرست هیات تیراندازی با کمان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

7359

تاریخ: 1391/3/9
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: