برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

پینگ پنگ بازان نوجوان و جوان ایران از امروز به مصاف حریفان می روند

تهران - تیم پینگ پنگ نوجوانان و جوانان کشورمان برای حضور در رقابتهای جهانی این رشته از امروز ( چهارشنبه ) در شهر ویلادسویلا لهستان برابر حریفان خو به مبارزه خواهد پرداخت .

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون پینگ پنگ، مسابقات اوپن نوجوانان و جوانان لهستان در شهر ویلادسویلا از امروز به مدت پنج روز آغاز می شود که کاروان اعزامی کشورمان با 10 ورزشکار دختر و پسر درقالب چهار تیم در این رقابت ها شرکت خواهد کرد .

در رده نوجوانان محمد حسین بشیری و آرمان حاجی لی و در قسمت جوانان پوریا عمرانی، علیرضا ملارجبی و سجاد حسینی برای تیم ملی کشورمان به میدان می روند .

در بخش دختران نیز سولماز رحمن محمد پور، زهرا علوی و رضوان بهرامی در رده جوانان ، بهاره بابادیوند و فاطمه جمالی فر در رده نوجوانان تیم های کشورمان در این مسابقات را تشکیل می دهند .

این مسابقات دارای رنکینگ جهانی است و هشت هزاردلار جایزه نقدی دارد که میان نفرات برتر انفرادی و دونفره جوانان تقسیم می شود و بر خلاف اکثر مسابقات در سطح جهان که با رقابت های تیمی آغاز می شود این مسابقات با انجام مسابقات انفرادی جوانان استارت می خورد .

در پیکارهای جوانان پسر بازیکنان شرکت کننده در 22 گروه با هم به رقابت می پردازند .

طبق این قرعه کشی و در گروه چهار سجاد حسینی با ورزشکارانی از کشورهای آلمان ، سوئد و لیتوانی هم گروه شد .

پوریا عمرانی باید درگروه 10 با بازیکنان کشورهای اسپانیا ، نروژ و اکراین روبرو شود .

محمد بشیری بازیکن نوجوان کشورمان در گروه 11 بهمصاف اسلواکی ، روسیه و لهستان به میدان خواهد رفت .

آرمان حاجیعی دیگر بازیکن نوجوان ایران باورزشکاران کشورهای رومانی ، سوئد و بلاروس مسابقه دهد و علیرضا ملارجبی نیز درگروه 22 با حریفانی از جمهوری چک ، پرتغال و نروژ هم گروه شده است .

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه دو بازیکن به مرحله حذفی راه می یابند که با 16 سید مسابقات به صورت حذفی به رقابت می پردازند .

در بخش جوانان دختر ورزشکاران در 17 گروه تقسیم شدند که براساس این قرعه کشی بهاره بابادی وند بازیکن نوجوان کشورمان در گروه 2 بایستی به مصاف حریفانی از آلمان ، لهستان و بلاروس برود .

در گروه سه فاطمه جمالی فر مقابل بازیکنانی از کشورهای روسیه ، لهستان و رومانی قرار می گیرد.

رضوان بهرامی در گروه هشت به مصاف بازیکنانی از کشورهای لهستان ، سوئد و لیتوانی می رود .

زهرا علوی در گروه نه با روسیه ، بلاروس و لیتوانی همگروه شد و بالاخره سولماز محمدپور در گروه 17 برای صعود از گروه خود با حریفانیاز مجارستان ، اسلواکی و لیتوانی مسابقه خواهد داد .

در پایان مرحله گروهی رقابت های دختران نیز از هرگروه دو بازیکن به مرحله حذفی راه پیدا می کنند که با 8 بازیکن دارای سید مسابقه خواهند داد .

گفتنی است در این پیکارها در بخش پسران 167 بازیکن از 24 کشور و در بخش دختران نیز 130 ورزشکار از 21 کشورجهان حضور دارند .

ورزشی ** 1587 **1440

تاریخ: 1391/3/10
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: