برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مسابقات انتخابی تیم ملی دو و میدانی زنان در زنجان برگزار می شود

زنجان - رییس هیات ورزشهای همگانی استان زنجان گفت: مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی رشته 'صحرانوردی و پیاده روی' زنان در زنجان برگزار می شود.

اکبر روحی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها از 28 تیر به مدت سه روز در شهر زنجان و با هدف انتخاب ورزشکاران برتر جهت اعزام به مسابقات آسیایی چین تایپه انجام خواهد شد.

وی یادآورشد: این مسابقات در سالن دو و میدانی صمد ایپکچی زنجان و در رده سنی 35 سال به بالا برگزارمی شود و شرکت کنندگان در رشته دو صحرانوردی در مسافت 10 کیلومتر و پیاده روی در مسافت پنج کیلومتر به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته دبیر هیات ورزش های همگانی استان زنجان ، هر استان با هفت ورزشکار منتخب در دو صحرانوردی و هفت ورزشکار نیز در پیاده روی در رقابت های زنجان حاضر و هزینه برگزاری این مسابقات از سوی هیات ورزش های همگانی استان زنجان تامین خواهد شد.

روحی یادآور شد: قرار بود این مسابقات از ششم خردادماه سالجاری به مدت سه روز در سالن دو و میدانی صمد ایپکچی شهر زنجان و با هدف انتخاب برترین ها جهت اعزام به رقابت های بین المللی اندونزی برگزار شود که به دلیل مخالفت شورای برون مرزی با این اعزام ، انجام این رقابت های انتخابی لغو شد.

وی با بیان اینکه مسابقات آسیایی از هر دوسال در کشورهای مختلف آسیا برگزار می شود ، گفت: سال 88 این رقابت ها در مالزی برگزار شد و ایران توانست در مجموع 17 نشان رنگارنگ کسب کند.

رییس هیات ورزش های همگانی استان زنجان تصریح کرد: از این تعداد نشان کسب شده ، شش نشان مختلف از سوی ورزشکاران اعزامی از زنجان ، نصیب تیم ملی ایران شد.

روحی گفت: رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مردان نیز طی روزهای 14 و 15 تیرماه جاری در کرمانشاه برگزار خواهد شد و زنجان نیز با تیم کامل در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

597/596

تاریخ: 1391/3/17
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: